Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Kom gjerne med bilder som viser frisyren du mener kan passe meg:)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Halvlangt gradert hår med litt fylde, langt hår., eller en bob. Det beste er vel egentlig å snakke med en skikkelig frisør, som kan se hva som passer til deg og din personlighet. Koster flesk, men det er jo verdt det.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Takk! Men fremme da,kan lugg være noe for meg?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Gjerne lugg og gjerne bob - som er omtrent like langt nede som haka di er. Da vil fjeset ditt bli mindre avlangt.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 det meste kan passe så lenge det ikke er helt flatt langt hår. det vil få ansiktet ditt til å se litt "dratt" ut, og ansiktet vil virke enda smalere. Til ca litt lenger enn skuldrene ville jeg ha strekt meg i lengde, og med en del fylde =) pannelygg kan også være veldig fint på smale ansikter siden dette "korter ned" ansiktet litt. pannelygg passer ikke så godt på folk med veldig runde ansikter siden da vil det bare virke enda rundere. Men så finnes det jo utrolig mange korte frisyrer også, og siden jeg ikke vet hvordan du ser ut så kan jeg ikke uttale meg for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå