Gå til innhold

Medarbeidersamtale om 20 min... Da må jeg slippe "bomben" :o/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, jeg gruer meg!! Jeg er bare 9 uker og 1 dag på vei, så det er jo ikke sikkert at alt går bra enda. Men jeg må bare fortelle det. Jeg klarer ikke å ta på meg oppgaver uten å være ærlig å fortelle at jeg skal ut i permisjon i begynnelsen av september.

Det er veldig akseptert å være gravid og å ha permisjon på jobben min. Det skulle jo egentlig bare mangle, men vi vet jo at det ikke er sånn på alle arbeidsplasser.. Så jeg er jo heldig, egentlig:)

Men jeg gruer meg altså til å si det likevel.. Jeg kom jo tilbake fra permisjon 1. september, så jeg føler jo at jeg ikke gjør annet enn å ha fri fra jobb:oP

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener! Var ikke lenge tilbake i jobb jeg heller før jeg ble gravid igjen....men hos oss er det så mange ansatte at vi er bare et nr i rekken, så har ikke dårlig samvittighet ovenfor arbeidsgiver. Det er alltid noen andre som kan "steppe in". Synes det er mest kjipt for min egen del egentlig (kanskje litt egoistisk) fordi jeg synes egentlig det var deilig å jobbe igjen etter å ha fått 2 ganske tette barn.....men den gang ei!

Skrevet

Det gikk bra, heldigvis:) Jeg visste jo det, men det er bare det at det er så vanskelig å finne et naturlig sted i samtalen å si det på.. Phu! Godt å få det overstått:)

Så gøy at vi er like langt på vei da, Linda:) Jeg skal på første kontroll i morgen og er ganske spent. Er 2. gangs, så jeg vet jo at de ikke sjekker at alt er som det skal eller noe på denne kontrollen, men det er jo litt gøy likevel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...