WPW Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hmm, jeg gruer meg!! Jeg er bare 9 uker og 1 dag på vei, så det er jo ikke sikkert at alt går bra enda. Men jeg må bare fortelle det. Jeg klarer ikke å ta på meg oppgaver uten å være ærlig å fortelle at jeg skal ut i permisjon i begynnelsen av september. Det er veldig akseptert å være gravid og å ha permisjon på jobben min. Det skulle jo egentlig bare mangle, men vi vet jo at det ikke er sånn på alle arbeidsplasser.. Så jeg er jo heldig, egentlig:) Men jeg gruer meg altså til å si det likevel.. Jeg kom jo tilbake fra permisjon 1. september, så jeg føler jo at jeg ikke gjør annet enn å ha fri fra jobb:oP
WPW Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Det gikk bra:) Jeg visste jo egentlig det, men det er bare det at det er så vanskelig å finne en naturlig måte å si det på.. Men jeg fikk en passelig sjanse da han lurte på om jeg ville være med på et kurs som går over flere dager, der siste del av kurset er i november.. Da er jeg jo (forhåpentligvis) i permisjon allerede.. Sjefen min sa det var babyboom i avdelingen. Jeg sa at "ja, det er jo en del av mennene som skal ha baby, men de blir jo ikke så lenge borte fra jobb.." Da sa han at det ikke bare var menn, og jeg nevnte en jeg vet er gravid. Hehe, jeg må nesten le. Han sa at det ikke bare var henne, men mer kunne han ikke si.. Man skal jo ikke akkurat være hjernekirurg for å gjette seg fram til hvem det da kan være, for vi er ikke mange jenter i avdelingen:OP Han tenkte seg sikkert ikke om, men det var jo arti for meg da.. Da får jeg jo kanskje noen å gå tur med i permisjonen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå