januar-jenta Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har hatt 3 vanlig ins uten noe som helst medisiner. De 2 forste gangene tok jeg egglosningssproyte, den siste gangen trengte jeg det ikke. Hvem er det for? Hvor mye koster det? Hvordan er prosessen der? Hadde vaert veldig glad om noen kunne fortelle meg om dette:) Spurte de paa CFC sist jeg var der, om hvor mange ganger jeg skal prove vanlig ins hvis det aldri klaffer. De sa bare at det er store muligheter for flerlinger paa meg hvis jeg bruker medisiner, og at jeg snart maa lykkes med vanlig ins. Synes det var et litt utilfredstillende svar!
VitaVitale med knøtt i magen Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 De gir deg minimalt med medisiner, som regel gir de kun pergo, noen ganger gir de også en liten dose av gonal-f eller noe lignende, for å få bedre vekst på follikler osv. Det burde ikke være en større sjanse for deg å få flerlinger ved den slags IVF, fordi de tar jo ut eggene, og befrukter dem utenfor kroppen, og setter 1-2 egg tilbake. Lavstimulert gir som oftest fra 1-5 egg, avhengig av hvordan du reagerer på medisinene. Prosessen er som vanlig IVF, bare uten alle medisinene, og så slippen en å ned regulere kroppen, og kan dermed starte med engang neste menstruasjon kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå