Gjest Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Tenker utenfor Norge:) Må ikke koste så alt for mye:) Reiser evt. i april.
mamsen=) Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 vi var i roma et år!! utrolig romantisk og herlig by;-)
Gjest Sauen og ungene Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Vi var i paris før vi fikk barn, fantastisk nydelig by! utrolig romantisk. Og så reiser vi til praha nå om et par uker, skal visst være veldig fint der også... Har lest mye om byen og snakket med folk jeg kjenner, virker veldig bra (og ikke minst billig, paris er ganske dyrt)
erteposen + 4 Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Sør Frankrike er kjempe fint om våren. Jeg hadde vel kanskje ikke tatt turen til de klassiske stedene som Paris og Roma for en kort helg siden de er så altoppslukende og dyre. København er også flott om våren.
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Jeg kan på det aller varmeste anbefale både Budapest og Tallinn! Byer som har _mye_ å by på, er fantastisk fine - og hvor du kan bo og leve mye rimeligere enn f.eks Paris, Roma, London og Barcelona (som også anbefales). København og Stockholm er også veldig, veldig bra - og "rett rundt hjørnet". Kjenner det frister veldig med en storbyferie nå! Kanskje til høsten (",)
septbaby09 Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Syns også Tallinn er koselig:) gamlebyen er fin. Ellers er Riga også bra. Hva med England og Liverpool?? koselig by det også
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Budapest er en kjempefin by. Blir jo kalt østens paris så Jeg har vært der mange ganger. Vi var i praha i starten av februar. Likte oss veldig godt der og har planer om å reise dit flere ganger, Vi tenkte også på Paris men utsatte det siden vi ikke hadde ubegrenset med penger. Er jo norske priser nedi der så.
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 København:) Savner den byen kjempemasse, og gleder meg noe sykt til vi skal der igjen:) Fineste og gøyeste byen jeg har vært i;)
Hildemor fra vest Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 Samme lurer jeg på. Hører mange skryter av Praha men hvordan er fremkommeligheten der? Sitter i en vanlig manuell rullestol så er ganske mobil men er det veldig gammelt og lite tilrettelagt? Setter pris på tilbakemelding;-)
Monajenten Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Vi har vært i Amsterdam og det var herlig! Lett å komme seg frem, gode frokoster, masse å se på:-) ANBEFALES, vi skal tilbake! Har også vært i Paris og likte oss ikke like godt der faktisk.
missmulatto Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 Venezia. Vi var har vært der i februar, og da var det faktisk veldig fin temp. SOm våren her. Litt dyrt, men vært pengene. På www.homeawayfrom home.com kan man leie leilighet, som er billigere enn hotell. Vi var veldig fornøy sist vi gjorde det. Ikke like lett å feriere der med barn da. Mye trange smug, trapper og bruk av båt over kanalen. God tur. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå