Endeligmamma<3 Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hva avgjør om du skal ha kort eller langt regime?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Legen og jeg diskuterer... Min erfaring er at jeg får mange færre egg ved kort regime...har aldri hatt hellet med det....men mye mindre stress før forsøket da...blir ekstremt dårlig av sprayen... :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 hmmm... det sies vel at mange får færre men bedre egg på kort regime...mener jeg å ha lest... for min del var det lite forskjell...har hatt langt to ganger og da fikk jeg ut 5 og 2 egg nå sist...på kort fikk jeg ut 4..så ikke vet jeg hva som er best egentlig...
delyla81 Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Dette er sikkert veldig individuelt. Men jeg har hatt to ivf forsøk. Og på det første hadde jeg langt regime med nedregulering i 3 uker og så sprøyter. Dette resulterte i kun 3 egg ut. Andre forsøket var kort regime med kun sprøyter, her ble det hele 14 egg ut. Så for meg var helt klart kort regime best. Men det skal sies at syklusen i seg selv kan også være forskjellig fra gang til gang. Jeg ba om en vurdering etter første forsøket for å høre om det var noe annet som kunne gjøres for å stimulere til flere egg, og da ble det kort regime. Det beste er vel bare å ta det opp med legen. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå