Endeligmamma<3 Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jeg starter på onsdag og er kjempeglad for å ha kommet så langt, nå nærmer det seg virkelig!! Gleder meg masse til uke 10..har hatt et forsøk før, men aldri innsett, så denne gangen har jeg stort håp!! Flere???
Kramskrims Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Hei! Vi er visst i samme båt! Jeg begynte også med sprøyte i kveld (onsdag) og har uttak/innsett i uke 10 som deg. Spennende!!! Sprøytepennen var jo virkelig ingenting å grue seg til, kjente den neste ikke. Alt er første gang for min del. Vi vurderte frem og tilbake i lang tid om vi skulle satse på IVF, nå som jeg står midt oppe i det synes jeg ikke at dette er så mystisk, prøver å holde på optimismen og realismen samtidig. Er både forventningsfull og avventende... :-) Kanskje må vi til pers på selveste kvinnedagen?... ;-)
Endeligmamma<3 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2010 Hei kramskrims:) Så bra at dere bestemte dere for IVF og at det går så bra:) Jeg er knallspent, og nå nærmer det seg! Gøy at vi lå så likt i løypa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå