Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jeg gjør det ca tre ganger i året...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 4 ganger. Innvendig litt oftere.. annenhver uke eller noe..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Aldri. Men vasker innvendig da ungene liker å stå i vinduene med de klissete fingrene sine, de liker også å slikke på ruta og alt mulig annet krøll. Da tar vi en lokal vask når det trengst, eller når det er på tide.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg gjør det når jeg synes det ser forjævlig ut:)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 To ganger i året. Tidlig vår og på høsten. Utendørs iallefall. Inne kan jeg ta litt her og der nå og da hvis det er fingerflekker etc etter lillemor.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 ikke ofte nok, det ser ikke ut utenfra nå så må vel jøres egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå