Gå til innhold

Hvor ofte pusser du vinduer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det ca tre ganger i året...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 ganger. Innvendig litt oftere.. annenhver uke eller noe..

Skrevet

Aldri. Men vasker innvendig da ungene liker å stå i vinduene med de klissete fingrene sine, de liker også å slikke på ruta og alt mulig annet krøll. Da tar vi en lokal vask når det trengst, eller når det er på tide.

Skrevet

Jeg gjør det når jeg synes det ser forjævlig ut:)

Skrevet

To ganger i året. Tidlig vår og på høsten. Utendørs iallefall. Inne kan jeg ta litt her og der nå og da hvis det er fingerflekker etc etter lillemor.

Skrevet

ikke ofte nok, det ser ikke ut utenfra nå;) så må vel jøres egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...