Brenda med 2 ute Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jenta veide 4112 nå venter jeg en bebi til slutten av april. Både jm og lege har stusset over at symfysemålet(?) er litt høyt kansje men at den følger kurven. Jeg trur det blir en sværing...og er litt nervøs for det. Følger legen opp dette nå? Ex at jeg får henvisning til ul for vekstestimering når det nermer seg. 4112 gikk fint altså, men jeg veit ikke om jeg har så lyst å klemme ut en over 4500...men det er bare meg. Noen med erfaring???
♥Bubble♥ Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Jeg venter en stor baby, dvs hun var estimert til 3,9 da jeg var 37+5. Dåde JM og legen min ville ha sent meg til vekstestimering om jeg ikke allerede hadde gått til kotroller på sykehuset. Mitt SF mål har ligget over det grønne felte hele svangerskapet men det var ikke før i uke 28 hun ble estimert til å ligge veldig over normalen.
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Jeg fikk vekstvurdering både med nr 3 og nå med nr 4 uten at verken jm eller lege var innvolvert. Jeg ga bare beskjed at jeg ikke ville føde en baby til på 4658g to uker før termin slik som med nr 2. Ta kontakt med føde poliklinikken og forlang en time hos en lege som kan vurdere dette. Hos meg bomma legen på nr 3 da med 1,7 kg , men nå med nr 4 gikk alt bra. På SUS sa de også at de ville helst ikke ha så store bare som vi tydeligvis får du og jeg )
Brenda med 2 ute Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2010 Takk for svar jenter! Jeg får holde et øye. Merker jeg at det går helt over styr så kontakter jeg fødepoliklinikken for en vekstestimering...ferdig med det! =) Ligger over det grønne på symfysekurven jeg også og det gjorde jeg ikke sist gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå