Gå til innhold

Lekking av fostervann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig hvis man lekker litt fostervann? Er i uke 27. Ble litt vått i trusa og har aldri lekket urin tidligere. Skal på kontroll på onsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt legen, evt føden, for å høre med dem. Ikke sikkert det har så mye å si, men vil tro det er greit med en undersøkelse for å se at ikke det er fødsel på gang som må stoppes.

Lykke til.

Skrevet

Det bør undersøkes samme dagen, helst på fødeavd. Hvis det er fostervann er det en sjanse for at det kan bli infeksjon og bør følges opp nøye. Når man er nær termin setter de deg i gang i løpet av et par dager, men siden du er i andre trimester er det nok heller snakk om å vente og kontrolleres ofte. Det sies jo at små lekasjer kan reparere seg selv (feks stikker man jo hull på fosterhinnen når man tar fostervannsprøve) men jeg ville ikke sjanset på dette. Ordner seg nok:) Lykke til:)

Skrevet

jeg trodde jeg lakk en gang , men det viste seg og bare være utflodd, så kan nok bare være det:) men er du så langt på vei, så tror jeg helder du skal ringe til føden:)

Skrevet

Husker mamma lakk fostervann da hun skulle ha barn.. Ringte til legen og spurte om det var mulig, og fikk til svar at det var det ikke ! Det hele endte i en "hastefødsel", og lillebebin kom ut med lungene fulle av avføring.

Så, ring legen du ! (:

Skrevet

Kan presisere spørsmålet mitt :)

Har du vært/kontaktet legen, og hva sa han/hun??

Skrevet

Ble så stresset at jeg ringte føden og spurte. Fikk beskjed om å komme nedover med en gang slik at de fikk sjekket. Heldigvis var det ikke noe tegn på at det var fostervann :-). Men har mye utflod i skjeeden, så var nok bare det som kom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...