3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jeg venter nr 3 og har ikke hatt kynnere i de to tidligere svangerskapene. Denne gangen har jeg imidlertid fått kjenne på dette. På den ene siden er d jo supert å ha kynnere, iallefall nå når jeg er i uke 37. Vet jo at disse hjelper på modning og alt det:-). Men så har du den andre siden da...tror jo jeg kansje skal få baby hver kveld... Hver kveld i ca 2 uker har jeg hatt mer eller mindre regelmessige kynnere...mannen min begynner nå å smile ganske bredt på kveldene når han ser jeg har disse takene:-). Han kommer sikkert ikke til å tro meg når jeg plutselig får rier, problemet er vel at jeg kansje ikke kommer til å tro det selv heller når den tid kommer... Sist fødsel gikk fort, fra 3 til 7 cm åpning på 15 minutter og så videre i samme tempo helt til ho satte seg fast haveis ute... vi har 1 time til sykehuset så jormor vil at vi skal dra fort som fy når det starter, men ikke fillern om jeg gidder bom-turer...ser for meg to skuffa storesøstre hvis vi kommer hjem etter falsk alarm:-). tja så jeg vet jaggu ikke er disse kynnerne positive eller mest til bry??? Gleder meg så grusomt til å få den lille ut nå, blir jo så skuffet når det ikke fører noen vei...;-).
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Føler med deg Jeg hadde det akkurat på samme måte fra mandag i romjulen og helt til jeg ble satt i gang 27. januar. Jeg fikk også to bomturer til sykehuset med på kjøpet Du vil nok merke når det setter i gang på riktig for "ekte" rier varer mye lengre enn disse irriterende falske riene gjør. Det blir nok snart din tur skal du se, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå