missmulatto Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Er det noen som har gjort seg erfaringer de kan dele her? Vi trenger tvillingvogn. Har bestemt oss for phil and teds sin siden jenten våre er lange, og de er de som har de lengste ryggene. Jentene våre er nå på henholdsvis 2 år og 6 mnd. Lurer på om jeg skal gå fot modellen med eller uten bumper bar????? Den uten har men heller ikke mulighet til å kjøpe til å feste på i det hele tatt. Men den har den beste løsningen for feste av den plastduken som jo skal bak når ryggen legges ned. Hva tror dere?
wirre;o) Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 mulig det er bumperbarjeg har på min maxi cosi sportsvogn. jeg har aldri brukt den. Men bruker selene da.
It's all about me Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Jeg foretrekker å la ungene sitte uten seler og heller "holde de inne" med bumper baren. Slik har de alltid hatt det og de kan bevege seg litt mer og har sjeldent trengt seler. Hadde ikke kjøpt vogn uten, annet enn på små paraplytriller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå