Gå til innhold

Jeg er singel,men ønsker meg et barn til. Kan jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reise til feks. danmark å få sæddonasjon? Hvordan fungerer dette, noen som vet hvor man kan dra, hvilke land, hvor mye det koster. osv. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt hjelpe jeg.. har gode gener, og det er helt gratis :P

Skrevet

Håper at dette var en dårlig spøk, 10:56

HI: Du må for all del ikke bli fristet til å møte en tilfeldig mann som ønsker å donere sæd, det er mange syke menn der ute, ikke ta sjansen. Reis til f.eks Danmark å gjør det under ordenentlige forhold hvor du ikke risikerer å få sykdommer eller at det kommer en gal mann i ettertid og vil ha rettigheter til barnet. Det finnes faktisk slike menn ute, bare se på "donor egg/sæd"-forumet, der ligger mange advarsler.

Lykke til :)

Skrevet

Ja, man må for all del ikke involvere en mann... Menn betyr bare problemer i en kvinnefrigjort verden! :-P

Kvinner er seg selv nok :-P

Skrevet

Hvorfor ikke bare gå på byn, ta med deg en kar hjem og utnytt han noen uker. Så vips så har du et barn ;) Og du får ha det helt alene

Skrevet

Nei, det har ikke hun, 13:49. Faren kan komme når som helst å kreve DNA-test og rettigheter til barnet. Pluss at det er drit dårlig gjort. Pluss at hun kan få sykdommer fra han. Hvorfor ikke reise til Danmark å bli alenemor under ordnede forhold? Det er ikke så dyrt, pluss at det er sikkert og barnet slipper å lure på hvorfor han eller hun vokser opp med en far som ikke bryr seg. Da vet barnet hvor det kommer fra og har (som oftes) en mulighet til å møte sin biologiske far når barnet blir 18, hvis det er ønskelig.

Hilsen 12:58

Skrevet

Jeg er enig med henne som sa dra ut på byn!

Det er trossalt helt gratis og enkelt :) Gå for den heller.

Skrevet

14:04: Så du tror at det er "gratis og enkelt" å oppdra et barn sammen med en du ikke kjenner? Det er ikke sikkert at det er hun som får ha barnet mest heller når fordelingen er gjort. Så jeg ville i det minste fjernet ordet "enkelt" fra innlegget ditt. Hvis han får ha barnet mest må hun betale barnebidrag, så da er det ikke gratis lenger heller.

Hilsen 12:58

Skrevet

Er du helt dum ?

Du må jo velge målene dine skikkelig. Ta en ung gutt som går på skole og som har dårlig råd. Som du vet ikke vil klare å ta ansvar for et barn. Det er ikke verre enn det

Skrevet

Jeg foreslår at du går inn på forumet 'donor egg/sæd. Der finner du masse info, og du vil også få mer siviliserte svar enn mange av de under.

Enhver med litt fornuft og moral vet at man ikke skal lure en mann til å bli pappa.

Skrevet

Nei, jeg har ingen planer om å lure en mann til å bli pappa, såpass verdighet har jeg faktisk. HI

Skrevet

Du vil reise til en klinikk i Danmark, og snakker om verdighet?

Skrevet

HI: Kjekt å høre fra deg at disse forslagene som foreslås her er uaktuelle. Godt å se at du har mer moral og intelligens enn flere enn de som svare her :) Håper at du lykkes med å få ett barn til :)

Skrevet

Når man ikke har barn, men ønsker seg et, gjør man det faktisk med mer verdighet ved å reise til Danmark, enn ved å lure en stakkars mann.

Og når det er sagt, så er det å dra dit ikke noe man tar lett på. Det er mange etiske spørsmål som skal besvares. Bl.a. hvordan man skal forholde seg til sånne som deg 2108!

Nei, kom deg inn til oss på donorforumet du, HI. Der får du nyttig informasjon fra folk som er i samme situasjon som deg.

Skrevet

Jeg for min del ville heller ventet en stund på den rette faren for mitt barn. Kan aldri tenke meg at det kan være noe bra for et barn å vokse opp å vite at h*n aldri kan bli kjennt med faren sin fordi mammaen dro til danmark, og fikk barnet sprøytet inn fra et glass...

Er vel en grunn til at dette ikke går ann i Norge.

Skrevet

Dette er fullt mulig i Norge, men da kun for par. Både heterofile og lesbiske. Singel må dessverre enn så lenge dra til Danmark.

Skrevet

Selv en ung gutt med dårlig råd kan bli en voksen mann med god økonimi.

Skrevet

Hvorfor ikke vente til du finner en som kan være far til barnet ditt? Et barn skal ikke fødes for å tilfredsstille sin mors trang til et barn, men fordi man har mulighet til å gi et barn en trygg og god oppvekst. Dessuten trenger et barn to foreldre, selv om de ikke bor sammen. Hva skal du si til poden når han spør etter sin far? Si at han kom med storken, bokstavelig talt?

Skrevet

Hun har jo lyst på et barn til.. Så jeg regner med at hun allerede har barn..

Skrevet

Mener de tar ca 1000 kr her i landet, Danmark ligger ganske likt i pris.

Må le av de som sier at det bare er å dra på byen, da det er så raskt..

Tok meg over 10 år å bli gravid, hadde blitt noen runder det.

Lykke til Hi.

Skrevet

Akkurat det blir alt for dumt anonym. Hvor mange barn blir ikke "forlatt" av far? Jeg merker nye saker hver eneste uke. Far får ny dame, og gir f i de barna han hadde. Er det noe bedre?

Er det dessuten noe verre at en barn blir født for å tilfredsstille mor, enn at det skal tilfredsstille mor og far?

Skrevet

Det er ganske vanlig med ivf med donor.

Om det er egg eller sæd donor.

Disse barne vokser jo opp med to foreldre, men er donor barn.

Kan anbefale Ciconia i Århus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...