IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Endelig siste innspurt, trudde aldri dagen skulle komme. Neste mål nå er uke 35. Håper virkelig det her går fort, for nå er jeg lei den tunge kroppen og alle sykdommene som følger med svangerskapet. Kjempe nysgjerrig på den fantastiske lille sprellert jenta jeg har i magen og klarer ikke vente til å bli kjent med henne! Alle møbler til rommet er blitt kjøpt, mangler bare male di og sette de slik de skal stå, så ere klær og annet div som skal kjøpes inn, men det venter jeg med til april. må jo ha noe og gjøre da også. Mai blire bare å kose seg. for da er ho rett rundt svingen... Ellers håper jeg det går fort frem til våren, for nå er jeg kjempe lei av snø og kulde. Savner og gå tur! Snø er ikke god kombo med dårlig bekken. hehe... Ha en hyggelig vinterferie.
Nikki 75 Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Velkommen skal du være! Jeg skal innrømme at for meg har det tredje trimesteret vært det desidert lengste, men også det mest spennende.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Heisann:) Da er vi to, er 28+1 idag jeg også. Svangerskapet snikler seg avgårde med nesten alle svangerskapsplager som finnes synes jeg, så jeg ser veeeldig frem til å bli ferdig! Vi får krysse fingra for at 3.tri går fort for vår del:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå