Gjest Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Skal på samtale idag for første gang, og lurer på hva de tar opp:)
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 I vår bhg er det vanlig at den som har samtalen leser opp notater de har gjort seg om barnet. Dette er observasjoner som alle de ansatte på avdelingen er mer eller mindre enige om. Det går på hvordan klarer seg motorisk, sosialt, språklig osv, nevner gjerne noen små søte episoder og positive ting og tar opp eventuelle negative ting (f.eks problem med biting/lugging, treg å snakke). Spør om det er noe en selv lurer på, vil fortelle om rundt barnet som kan være til nytte for personalet å vite om osv. Veldig kjekt med foreldresamtale synes jeg :-)
melkekua™ Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Det blir også tatt opp forventninger dere har, og hvilke bhg har, om dere vil at noe skal gjøres anderledes, om dere savner info, TRAS (en form obersvasjon de fleste bhg følger).
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Takk for svar begge to:) Jeg gleder meg til møtet idag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå