Gå til innhold

Tromsø?


Norrie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg e 24 år,,, har ei jenta på snart 5 fra før, å min samboar har ei jenta på 10 fra før... idag e eg 5+5 uke.. ringte idag å bestillte meg tili ul,, om 3 uke.. d blir spennanes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj så morsomt ;) da har vi jo barn i omentrent samme aldre, + at vi er omentrent like langt på vei ;) æ har termin i mnd-skifte okt/nov. Har mista 2 gang på rad...begge gangan når æ kom til uke 6...e kjæmperedd for at det ska skje igjen...kanskje æ åsså kan få en tidlig ultralyd da...men e det nåkka dæm kan se når det e såååå tidlig?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

D e vel ikj sånn kjæmpemasse å se så tili,, d e no en litn klomp,,, men du får jo se hjerte som banke!! :) d e jo d eg har løst å se.. at d e liv! :)

Når eg va gravid før 5år sia, va eg på ul i uke 8, da va d ei lita reka som låg dær, me et banaknes hjerte... kjæmpefint å se! :) Å blir jo litt mindre bekjymra når man har sett at d e liv dær inne.. e jo leeenge å vente t uke 18-20 for dn vanlie ul.

Eg har bestilt meg time om 3 uke, da e eg 9 uke ca... rundt dn tia bynne fostre å bevege på seg åsså inni dær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

no har æ snakka med legen min...han har bestillt time til UL for mæ...

Æ e vældig spent på når det blir og ka som vil vise sæ dær...

Spennanes :)

 

Du må ha lykke lykke til på din UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Tromsø. Vi har termin nesten samtidig :) Jeg har visst 29.10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj...så morsomt ;) kor gammel e du? Vente du ditt første barn...eller?

Æ e snart 29 år og vente mitt 3. Barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Tromsø hær å:) Termin 31.Oktober:) Ikke så mange fra Tromsø som e hær i oktober i forhold på dæm i september. Dæm har laga bim treff for høstmager, noen av dåkker som skal dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 12. oktober...enn så lenge :) 28 år og dette blir min andre. Håper på å være med på noen treff snart, blir litt mer stas når det nærmer seg og magen synes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor også i Tromsø. Har foreløpig termin 2.okt.

Æ har ei jenta på 2 år og e sjøl 30.

Noen som skal på treff snart (etterhvert)? Æ e 50% sykemeldt og har allerede bynt å få kjedelig lange daga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, æ e ei jente på 30. Har foreløpig termin 2 okt. Har vært på BIM treff allerede to ganger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...