miss*tupsi Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 har 4 uker igjen til termin... sprinkelsenga er plassert på rommet vårt for en stund siden pga plassmangel... Har kjøpt inn alt som trengs,og vaska sengetøy og slik...men ikke hatt på noe enda,når gjør dere det? jeg har lyst til å gjøre slike ting selv...fordi jeg syns d er så koselig... ikke at samboeren min skal gjøre d mens jeg er på sykehuset:) men er kanskje litt tidlig......
ღMadame_mim ღ Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Sprinkelsenga er satt opp, men re den opp det gjør jeg ikke før vi har med den vesle snuppa vår hjem fra sykehuset! Vil jo at hun skal ha så reint sengetøy som mulig og ikke støvete :-)
*Silkeblomst* Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Forrige gang redde jeg opp sengen ca 4 uker før termin. La et teppe over sengetøyet slik at det ikke ble støvete. Denne gangen gjør jeg nok det samme tenker jeg. Har litt over 7 uker igjen
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg redde opp senga da det var ca 5 uker igjen...har lagt et teppe over samt plasten som var rundt madrassen har jeg lagt over der igjen for å beskytte mot evt støv. Godt å få ting på plass og se så koselig det blir synes nå jeg:-).
Nikki 75 Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Jeg gjør det nok ikke før barnet er ute, både på grunn av støv og overtro... )
venter mars-jente Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Vi flytter på termindato, så her har vi ikke kontroll på noe! Har kjøpt alt og vasket klærene.. Men ikke skrudd sammen senga, stellebordet eller noe.. Hadde vi flyttet litt tidligere, hadde eg nok ordnet i stand senga for leeeeenge siden Satser på overtid!
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Har satt opp senga nå. Ute i litt god tid kanskje, men jeg tenkte det var greit å gjøre det litt tidlig slik at jeg kan venne katten til at senga er forbudt område i god tid før babyen kommer;) Madrassen og sengetøy venter jeg med til vi kommer hjem fra sykehuset. Mest pga. av at katten ikke skal snike seg til en lur oppi der, men også pga. støv
pippis mamma Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Regner med mannen min gjør det mens jeg og babyen er på sykehuset:)
Bumblebeee Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 Kommer til å vaske vuggen og sette den sammen igjen om noen uker, men henger den nok ikke opp før like før termin. Blir så elendig med plass på soverommet... Men kjenner jeg meg selv rett så blir vel alt gjort i stand et par uker før likevel, klarer ikke vente
♥Nemi♥ Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Av overtro så gjør jeg ikke det før ungen er kommet. Nå bruker jeg senga som lagringsplass *kremt*
kaninmor Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 Det gjør vi når vi kommer hjem med den lille... Men alt er vasket.. Ikke så mye de sover der i begynnelsen uansett:-)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 22. februar 2010 #12 Skrevet 22. februar 2010 Har hengevogge som er redd opp med dyne etc, men den er ikke hengt opp ennå. Henger den opp når vi kommer hjem med lillejenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå