Gå til innhold

Inspirert: Hvor drømmer du om å bo og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer om å bo på en karibisk øy eller en annen tropisk drøm av et sted. Feks Jamaica eller Zanzibar. dette fordi jeg elsker palmer, sand og sol.. Det å la vær å tenke på utetemperatur når man kler på seg på morran og det å vite at en kjole/shorts holder i massevis..

eller rett og slett Stavanger. Det er Norges fineste by med de flotteste innbyggerne synes jeg. Da skulle jeg hatt hytte i Flekkefjord feks og reist til Kvinesdal på rockefestival hvert år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, er ganske like vi to tror jeg...

Bor jo sol, sand og palmer allerede jeg da, men hvis jeg skulle bodd i Norge hadde det blitt Stavanger. Og paa toppen av det hele saa kikker vi etter sommerhus mellom Egesund og Lyngdal naa...

Skrevet

Hihihi, løp å kjøp, så kommer vi med boller og brus vi :)

Ja, du bor jo virkelig i drømmeland. Høres så spennende ut og ikke minst behagelig å bo i emiratene!

Skrevet

Jeg er drittkjedelig - jeg trives så godt her i Fredrikstad at jeg ikke ville bytte med noen ;o)

Skrevet

Jeg drømmer om å bo "på landet" utenfor Oslo et sted. Kanskje helst sør for Oslo, ved fjorden... Landlig, men likevel ganske sentralt.

Et stort hvitt hus, med epletrær og stor hage (",)

*drømme. drømme*

Det ville vært perfekt! Og i akkurat passe avstand til frøknas besteforeldre - og venner og familie.

Skrevet

København!! Jeg elsker Danmark, dansker, Tuborg, Kim Larsen, Bakken, Legoland, Roskilde, røde pølser, Dronning Margrethe, Strøget, Nyhavn, Filur-is, hakkebøf og flødeboller.... (Men så er jeg også kvart dansk..) ;)

Når barna blir voksne, flytter jeg!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...