Gjest Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Opprinnelig blond. Men nå har jeg farget det lysebrunt
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 opprinnelig mørk brun med en anelse rødt skjær for øyeblikket gul hvitt (hjemmebleiking med litt for lite frge), men er bare et mellotrinn mot helrødt =) (vil bare la håret hvile en uke eller to før jeg utsette det for farging igjenn )
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Min naturlige har jeg ikke sett siden jeg var 12 år, men den er vel brun:) Litt kjedelig brun tror jeg. Akkurat nå er det mørkt med endel rødskjær, men jeg skal bli blond igjen til våren.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Hadde lyst når jeg var liten, farget det mørkt, og etter det har jeg bleket det lyst igjen. Så hatt i lyse striper siden det, for etterveksten min er begynt å bli skremmende mørk. Aner ikke hva min naturlige farge er nå, men ser den har forandret seg siden jeg var liten. Har blondt nå, med mørkere røtter.
Tante Blås Squaw Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Svart, men farger det rødt for tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå