Gå til innhold

Er det overhode ingen mulighet til å få dekt silicon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man har fått de barna man skal ha, og puppa er rett og slett "borte" flate som pannekaker. kan man få det dekt, eller må man ordne det selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare flate pupper etter amming er ikke nok, heldigvis.

Skrevet

vet om en som slet i ett år med å få det dekket etter kreft operasjon..

de skulle bare ta litt, men måtte ta hele puppen..

hun fikk det tilslutt dekket, men mye frem og tilbake før hun fikk..

så tror ikke ammepupper hjelper nei..

Skrevet

Det kommer nok an på legen du kommer i snakk med. Jeg vet om en som ikke hadde pupper i det hele tatt ( verste jeg har sett faktisk ) etter tre barn, hun fikk ikke dekket.

En annen som ikke hadde såå ille pupper, fikk det dekket.

Skrevet

Det er fullt mulig å få det dekt jo..kjenner flere (4 stykk) Det handler bare om hvor mye du sliter med det og hvem lege man går til med det..veldig forskjellig tydeligvis..

Skrevet

Nei huff, jeg håper virkelig ikke det..

Jeg har respekt for at komplekser kan påvirke en persons psykiske helse i stor grad, det er ikke det. Men det er da heller ikke rettferdig at skatteyterne skal betale for dine bryster?

Jeg har silikon selv, men tok noen ekstravakter og betalte for dem selv. Du får gjøre om litt på prioriteringene framover, og bruke litt tid på å spare, SÅ dyrt er det ikke.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar dere=)

Har ikke snakket med legen om det, og sånn egentlig innerst inne så tør jeg ikke. har såå lyst om jeg skulle fått det dekket eller ikke. Det plager med så voldsomt at det er helt forferdelig. Føler meg ikke vel i noe som helst. Liker ikke at mannen tar på de en gang. Slitsom=(

Men jeg er litt redd for selve operasjonen, og etter. Hva om det går galt.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...