Gå til innhold

Hvilket stjernetegn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vil dere si at stjernetegnet gjenspeiler hvem dere er? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steinbukken, og ja, jeg er så absolutt en steinbukk:)

Skrevet

jumfru, men er ikke jumfru da hehe..

Skrevet

Kreps og nei og ja. Astrologi beskrives med så vage termer at det kan passe på hvem som helst, bare vissvass.

Skrevet

HerreminHATT, nå kjeder jeg meg!

Er vekt, og en typisk en attpåtil.

Skrevet

Jeg kan mye om astrologi, og det de fleste ikke vet er at ascendanten spiller nesten like stor rolle for personligheten til et menneske som stjernetegnet. Man kan finne ascendanten sin på f.eks astro.com, ved å gå inn på "free horscopes" og "personal portrait" eller "short portrait" heter det kanskje. Man må da taste inn sine data- fødselsdato, -år, -sted og -klokkeslett.

Man får da en beskrivelse av påvirkningene fra både stjernetegnet, ascendanten, tegnet du har månen i (følelseslivet ditt) og andre, mindre påvirkninger. Ascendanten påvirker ditt ansikt utad, hvordan man møter mennesker. Mens stjernetegnet viser dine indre egenskaper, evner og talenter.

Selv er jeg tvilling, og en veldig typisk en- lærer raskt, tenker raskt, snakker raskt, gjør ting lettvint og effektivt, har masse humor, vittighet og språksans. Skoleflink uten å jobbe så mye, tilpasser meg lett nye situasjoner og elsker å kommunisere, skriftlig og muntlig.. Det som imidlertid aldri har stemt er at jeg som tvilling visstnok skal være "litt følelseskald, mer intellektuell enn emosjonell, og kan være troende til utroskap". Det er så langt fra meg som det kan få blitt, jeg har alltid vært følsom, lojal og ærlig, griner for et godt ord. Og svaret på dette fikk jeg da jeg gikk til en astrolog: "du er en svært følsom tvilling, da du har ascendanten i krepsen, et ev de mest emosjonelle tegnene". Dette gjør at at jeg utad kanskje fremstår som litt mer tilbakeholden og rolig enn en typisk tvilling gjør. Men når jeg blir trygg, kommer den skravlende, sprudlende tvillingen frem

Så det er spennende å få stilt ordentlige horoskoper- eller kortversjoner på nett- da ser man mer av sine egentlige egenskaper og strømninger og forstår hvor motsetningene i seg selv kommer fra..

Skrevet

Skorpion, og nei, ikke sånn veldig. Mest typisk er interessen for det okkulte og at jeg takler dårlig å bli forstyrret når jeg er i gang med en spennende aktivitet, blir lett oppslukt. Så har jeg visst månen i fiskene, det kan stemme greit, dagdrømmer mye.

Barna mine passer utrolig godt til sine stjernetegn da, sånn at mannen og jeg humret godt da vi fikk en bok om barn og stjernetegn til jul og leste den. Alt stemte nesten på alle barna! De er urtypiske for hvert sitt tegn :-)

Skrevet

Ramla ut et par dager inne i Løvens tegn, men er absolutt ingen løve! Helt klart en Kreps ja :)

Skrevet

Jeg er kreps - og det stemmer vel litt innimellom :=)

Skrevet

Kreps. Og aner ikke. Generelt er det vel dagen man er født og hvordan stjernene stod da som har noe å si. Sånn ut i fra horoskop i ukeblader (som de fleste bruker) så stemmer det sjelsen.

Skrevet

Jeg er stenbukk. Passer godt inn i det tegnet.

Skrevet

Ja, det var akkurat det jeg prøvde si ovenfor her..:)

Hilsen 10.34

Skrevet

Jeg har både tegn og ascendant i vekten og er veeeeeldig vekt:)

Skrevet

Er tvilling,og det passer meget bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...