Gjest Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Vi blir bare 8 stk, men jeg har lyst til å gjøre det spesielt og litt sprelsk. Vi skal være hjemme. What to do?? Kan vi ha et "tema"? Kan vi kle oss ut?? (som hva da, i såfall) ALLE forslag mottas med takk.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Hore og hallik - party?
Tommage♀♂ Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Hva er initialene dine? Alle må kle seg ut som noe som begynner på en av de bokstavene. Black & white-party
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Jeg syns Hore og hallik blir litt fjortiss.. Hva med å kle seg ut som kjente skuespillere. Eller ha tema som 80-tallet eller 90- tallet. Jeg var på en fest engang hvor temaet var 1920. Moro:) Bad taste party går jo også an
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Eller hva med å ikke kle seg ut? Jeg er kanskje litt sær, men synes igrunnen det er litt teit (?) å kle seg ut i en 30 års dag? Alternativt kunne alle hatt på seg klær i samme farge - eller alle i en sort kjole f.eks? Litt mer stilig enn hore og hallik synes i allefall jeg... Kommer jo litt an på om det er en jentefest, om det er bare vennepar eller rett og slett hvem som kommer.
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Hovedsakelig er det par som kommer og vi blir i alderen 30 til 40 år. Vi lager indisk med naan og det hele. Kunne vi spunnet noe rundt det? Om det er så himla stilig er ikke så nøye, vi kan godt være fjortis, vi, selv om jeg tror jeg lar hore/hallik ligge for denne gang. Tror det krever litt flere folk og litt mere bråk.
....mammatilto... :))) Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 80talls - party - at dere kler dere ut som en artist hver og har det kult ) spiller 80talls musikk av disse artistene og drikker dere sanseløse ) Feks: Madonna,Carola,Sandra osv ...
frk Nilsen Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Siden dere skal ha indisk mat og naan så er det jo perfekt med Bollywood-tema.
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 Det hadde jaggu vert no! Hoho! Får høre om mannen går med på det (kom gjerne med flere tips)
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #12 Skrevet 22. februar 2010 Så gøy da:) Er jo alltid morsomt å arrangere bursdager. Jeg ville også gått for litt classy black & white-party, men det kommer jo an på hva du vil:) Viktigste er jo at det blir gjennomført, og ikke minst gøy for dere:) (Og ja, classy kan være gøy;))
Lillesnuppis Skrevet 22. februar 2010 #13 Skrevet 22. februar 2010 Siden dere skal ha indisk mat så kan dere vel kle dere i indiske klær. Eller at dere har 80 talls party som noen sier litt lengere oppi her. :-) Å masse bra 80 talls musikk.
Iselilja Skrevet 22. februar 2010 #14 Skrevet 22. februar 2010 Siden dere skal ha indisk mat; hva med Bollywoodparty?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå