FrøkenSprøken Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Har hatt småvondt siden klokken 5 i morges, av og til regelmessig, av og til ikke. Og så har jeg blødd litt. Har hatt noen rier med 4 min mellom nå, og de begynner å bli rimelig heftige. Snakka med jordmor nå, og hun ville ha oss inn, siden jeg fødte så raskt sist. Klarer ikke helt å stole på at noe er på gang, prøver å forberede meg på at det skal gå over, så jeg ikke skal bli så skuffa hvis det gjør det. Kanskje har jeg ei lita tulle i armene mine snart!!! (Og kanskje roer det seg ned, og vi blir sendt hjem. Men uansett, nå er det ikke lenge igjen!)
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Så gøy!! Vi reiser på igangsetting kl. halv syv i morgen tidlig! Lykke til til oss begge! (og krysser fingrene for at du ikke blir sendt hjem ;-))
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Lykke til =) Heldige deg!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Masse lykke til, Studentmammaen- håper du er igang nå!! Kul fødselsdato hvis hun kommer imorgen da- 22.02=)
Gjest Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Spennende!! Masse lykke til og gratulere på forskudd;)
*SMASK* Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Oj!!! så spennende - dere må ha lykke til, både den ene og den andre her. To som reiser på føden i kveld - og villemo igangsettes i morgen tidlig- wow- krysser fingre for dere og håper alt går alldeles strålende:D Gleder meg til å lese historiene deres.
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Må si det er action her ja:o) Skulle ønske jeg var en av dere, men får vel vente litt til... Ønsker alle lykke til med fødsel! Det er dette vi har ventet så lenge på! Åh, som jeg har lyst til å treffe lillegutt!
♥Nemi♥ Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 Lykke til til dere alle i morgen! Og jeg som følte at jeg hadde tålmodigheten under kontroll, fikk plutselig tårer i øynene nå som jeg tenker at jeg er i minus! Haha.. Om 14 dager er man uansett mamma<3 Håper dere får fine fødsler!
lykkeligmor til to<3 Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Så spennende!!! Lykke til alle som er på sykehuset idag:O) ååååååååååååh!!!!! Jeg og vil nå!!!
tvillingmamma<3 Skrevet 22. februar 2010 #12 Skrevet 22. februar 2010 Lykke til alle sammen som er/skal på sykehuset!!! Jeg er så misunnelig at jeg snart sprikker, men når jeg tenker meg om, så er det kanskje to andre grunner til at jeg føler at jeg sprikker Håper tvillingene vill komme ut snart!!
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 22. februar 2010 #13 Skrevet 22. februar 2010 Lykke til til dere alle. Selv hadde vi bomtur i natt, men frykter det ikke blir så alt for lenge til jeg følger etter igjen (også jeg som ikke er fødeklar en gang! Vel, hadde bare 2 cm, så kan like gjerne gå noen uker som noen timer. Men hadde en veldig greit fødsel sist, syntes det var greit å sjekke for sikkerhetsskyld)
Askepott 3 barnsmor Skrevet 22. februar 2010 #14 Skrevet 22. februar 2010 Masse lykke til:)kan hende du har jenta di i armene nå..Vi har forressten vært på treff sammen i Oslo når barna var små,de var ikke mer enn 3-4mnd gamle tror jeg:)
Gjest Mangebarnsmamma *høygravid* Skrevet 22. februar 2010 #15 Skrevet 22. februar 2010 Lykke til:) Håper det blir en fin fødsel.
LilleKnott Skrevet 27. februar 2010 #16 Skrevet 27. februar 2010 Hei på dere vi kom først hjem nå i kveld. Har med oss verdens fineste lille gutt. Han var ikke så liten heller 4,1 kg og 52 cm. Det ble en uke på sykehus etter keisersnitt, får ta fødselshistorien senere. Tusen takk til alle dere som har gitt tips, råd og støtte underveis! Supert forum
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 27. februar 2010 #17 Skrevet 27. februar 2010 Lykke til!!! Sitter med små vondter selv men ikke helt på topp ennå så går vel over til i morgen evt her...hold oss oppdatert;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå