Minimo <3 Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Og hvis det er, hvorfor har jeg det nå? Har vært kraftig forkjølet en stund no, men plutselig ble jeg nesten døv og fikk ufattelig ondt i øret Har stappet en bomullsdott med masse løksaft inn i øret og håper det skal forvinne snart! Kjedelig! Er så redd for at min lille skjønning skal få det, for jeg vet hvor ondt det er! han er blitt kraftig forkjølet selv, med rennende øyne og nese! litt feber, men ellers i toppform heldigvis ikke noe flink å spise, men drikker litt mer.. heldigvis Noen andre kjerringråd mot øreverk og kraftig forkjølelse?
utrolig78 Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Nei, det er det ikke. Øreverk og betennelser kan alle få, uansett alder. Nesespray og paracet er det beste rådet, kombiner disse en stund. Ofte slipper man da å utvikle skikkelig ørebetennelse som trenger antibiotika.
Minimo <3 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2010 Guri :S Har aldri hatt det så gale før! takk for svar! Gjør skikkelig ondt
Minimo <3 Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2010 Ingen øreverk her! AKUTT ørebetennelse det skjedde jævli kjapt og i fra jeg fikk ondt til trommehinnen sprakk gikk det bare ett par timer må få penicilinkur no jah
<3guttemamma<3 Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Øreverk er noe alle kan få, men små barn er mye mer utsatt en voksne. Jeg hadde veldig mye øreverk da jeg var liten. Håper det går bra med deg, øreverk er utrolig vondt:((
Monique8 Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Et lite tips. Kutt ut melk helt til forkjølelse og ørebetennelse er helt borte. Melk er slimdannende og gjør ikke annet enn vondt verre. Egentlig bør en holde tilbake melkeinntaket hos barn spesielt med en gang de blir forkjølet.
Frk Fjong Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Du har min dype medfølelse! Har selv hatt ørebetennelse som voksen.. og våknet midt på natten av at trommehinnen sprakk... Det var ikke noe særlig godt nei... God bedring da!
mammaløve Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Huff, har også hatt det kun én gang, og det etter jeg ble voksen. Det er skikkelig skikkelig vondt altså!!! Om det ikke går rimelig fort over, få deg noe antibiotika. Ingeting er så deilig som når du kjenner smertene avtar rimelig umiddelbart etter første tabletten...For meg hjalp ingenting annet, verken kjerringråd eller smertestillende. Men jeg tror ikke det er smittsomt. Men der er det mulig jeg tar feil....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå