Gå til innhold

Sodd eller Stroganoff ?

Lykke ღprins&prinsesseღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha barndåp om 5 uker...Og jeg vet ikke hva jeg skal servere enda!

Bor midt i trøndelag og her er det tradisjon med sodd til dåp, begravelse etc. Men jeg er så dritt lei soddet og vil heller servere noe annet! Blir det dumt å servere gryterett ala straganoff med ris, salat og loff? Eller skal jeg servere det gode gamle, vanlige og kjedelige soddet?

Takk for hjelpen / synspunkter... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Server det du vil du! Stroganoff med tilbehør høres godt ut :)

Skrevet

Meksikansk gryte med spiralloff.

Skrevet

Vi hadde barnedåp forrige helg, serverte da stroganoff som varmrett på koldtbordet. Vellykket det :)

Skrevet

Jeg eeeeeeeeeeelsker sodd(trønder her også) , men stroganoff er også veldig godt :P

Uansett er det deres og barnets dag og jeg tviler på at noen reagerer uansett hva du bestemmer deg for å servere :D

Lykke til

• 2 uker senere...
Skrevet

såå rart å se dette innlegget,jeg kommer også fra trøndelag,og har spekulert om vi ska ha sodd el stroganoff....blir lei av sodd i kvar ein dåp...bestemte oss for stroganoff,men tipper mot sodd nå,men blir det sodd skal vi ha i ekstra grønnsaker,purre,kål,gullerot,potet,åsså skal vi ha loff til;-)enkelt og godt det å da sjø!

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi hadde biff stroganoff og heimelaga potetstappe i min sønns barnedåp. Knallgodt!

Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget lasagne med nystekt urtebrød og grønn salat med pinjekjerne og parmesan... Koldtbord med spekemat er mest vanlig her på mine trakter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...