Lykke ღprins&prinsesseღ Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Vi skal ha barndåp om 5 uker...Og jeg vet ikke hva jeg skal servere enda! Bor midt i trøndelag og her er det tradisjon med sodd til dåp, begravelse etc. Men jeg er så dritt lei soddet og vil heller servere noe annet! Blir det dumt å servere gryterett ala straganoff med ris, salat og loff? Eller skal jeg servere det gode gamle, vanlige og kjedelige soddet? Takk for hjelpen / synspunkter...
Propellll ♥ Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Server det du vil du! Stroganoff med tilbehør høres godt ut
sjøsamen Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Vi hadde barnedåp forrige helg, serverte da stroganoff som varmrett på koldtbordet. Vellykket det
lillegule Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Jeg eeeeeeeeeeelsker sodd(trønder her også) , men stroganoff er også veldig godt Uansett er det deres og barnets dag og jeg tviler på at noen reagerer uansett hva du bestemmer deg for å servere Lykke til
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 såå rart å se dette innlegget,jeg kommer også fra trøndelag,og har spekulert om vi ska ha sodd el stroganoff....blir lei av sodd i kvar ein dåp...bestemte oss for stroganoff,men tipper mot sodd nå,men blir det sodd skal vi ha i ekstra grønnsaker,purre,kål,gullerot,potet,åsså skal vi ha loff til;-)enkelt og godt det å da sjø!
Kathrine. Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 Vi hadde biff stroganoff og heimelaga potetstappe i min sønns barnedåp. Knallgodt!
trallatausa Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Vi skal ha hjemmelaget lasagne med nystekt urtebrød og grønn salat med pinjekjerne og parmesan... Koldtbord med spekemat er mest vanlig her på mine trakter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå