nikita.nr4 Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 hei nå har det gått 5 dager siden fostervannsprøven.. og jeg har ikke fått noen tlf happy me... bare dagen i morgen blir likedann. etter det kan jeg slappe litt mer av. etter det er det bare og håpe at en ikke får tlf fra sykehuset de neste 14 dagene. huff grusomt dette her. men skal tenke positivt
Minimo <3 Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 masse lykke til og håper på positive svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå