Gå til innhold

Babybevegelse mellom rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å kjenne mye bevegelse av babyen imellom riene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke huske at jeg kjente babyen i det hele tatt.

Det var det som roet meg mellom kynnerene også, at jeg kjente liv mellom slagene.

Men så ble jeg i tvil selv her en dag jeg var redd det faktisk hadde startet.....

Jeg kan hvertfall ikke huske at jeg kjente noe særlig mellom riene.

Skrevet

De spurte meg om dette da jeg ringte føden da forrige fødsel startet, og siden jeg ikke kunne kjenne noe liv ba de meg om å komme innom for en sjekk. Ring og hør med dem hvis du er usikker=)

Skrevet

jo du skal kjenne liv,det er det de vil sjekke på sparke testen når du annkomer føden,sitte med ett belte på magen og måle bevegelsene til barnet,og under og mellom riene,ofte får mann litt juice eller saft for da blir barnet enda mer aktiv.men du skal kjenne bevegelser egentlig som vanlig....

Skrevet

da er det som det skal da.. Jeg er litt overrasket over at jeg kjenner så mye kribling fra babyen mellom riene. Har 10 min i mellom nå, skulle ringe føden igjen når det var 3 min i mellom... Førstegangsfødende, så det tar sikkert litt tid. Hvis det da ikke er noe lurerier og det bare slutter:)

Skrevet

Oioioi Nina!! Nå virker det som du virkelig er i gang!! :D

Skrevet

Så godt at du lurer på de samme tingene som meg, Nina... :) Siste jeg telte nå var det 5 min mellom, er vel på tide snart å ringe føden, har ikke gjort det ennå, satt litt i badekaret, noe som var godt, men orket ikke mer nå det begynte å gjøre mer vondt. synes det er best å ligge på venstre side i sengen nå.

Skrevet

Myrk også... I natt kanskje dere blir mødre!! :D

Skrevet

Her er det jevnlig 10 min i mellom og varer i ca 45 sek. Jeg bare krysser fingrene for at det ikke skal slutte, men øke:) For det hadde vært fint å komme i gang:) Lykke til Myrk hvis du er skikkelig i gang:)

Skrevet

Åh, så spennende Nina! Kanskje ble du mamma i natt?

Hvis så, så tar det vel noen dager før du oppdaterer her tenker jeg- nå skulle jeg gjerne hatt nummeret ditt gitt! Masse lykke til om du fortsatt er underveis!!

Skrevet

Åh! Så koselig at du ikke trenger å gå så lenge over:D Håper du fikk gullet i natt<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...