Gå til innhold

Lurer på jeg noe ang kynnere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så mye kynnere. De er jo ikke vonde, men det er jo så ubehagelig for jeg klare jo nesten ikke gå når de kommer. blir jo steinhard i magen og ryggen. Kan jo nesten ikke gjøre noe før de kommer. Noen ganger vare de veldig lenge.

Flere som sliter med dette? Har dette noe å si for om man modnes raskere, evt raskere fødsel eller om ting skjer før tiden. Eller har det ingenting å si.

Jeg vel rundt 8-9uker igjen, og synes det er litt "skummelr med så mye kynnere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle tro det var jeg som hadde skrevet dette innlegget!! er akuratt som meg..har 9-10 uker igjen. sliter enormt med dette om dagen!!

vetfall på jobb,jobber meg 16 små barn på 1-3 år blir mye løfting og bøy og tøy..då knytter magen seg helt..eneste som hjelper er og stå stille.klarer ikke gå..

har også mye nerdpress:S veldig tungt..

Skrevet

Hei, Forstår deg kjempe god, kkurat som jeg har det.hadde masse kynnerer ,sist jeg var gravid fra uke noen og 20. Å denne gangen er dem enda sterker og er der så å si hele tiden. Stein hard i enninga,virkelig slitsomt. Jordmor sa at det evt går an å få noe for det vis det er veldig mya av dem. Fikk beskjed om å ta det opp med gynokologen som følger meg opp på neste kontroll.Vet ikke om det har noe å si på modning,sist fødte jeg 13 dager før termin.Du får bre gjøre det du orker og klarer og tenke på at det snart er over,ikke mye trøst men.

Skrevet

skal til jordmor i morra, høre litt hva hun sier. men tiden vil jo vise. sikkert forskjellig uansett

Skrevet

Det kan være helt normalt, men det kan også være tegn på at du må ta det mer med ro for ikke å føde for tidlig fikk jeg beskjed om. En undersøkelse vil jo vise om kynnerne har effekt på deg i form av modning. Jeg har hatt masse kynnere siden uke 13, men nå er de som du beskriver vonde og langvarige og ikke minst, hyppige. Her en dag kom de veldig hyppig sammen med nedpress, ryggvondt og menssmerter. Da ble jeg 100 % sykmeldt fordi de ikke vil ta noen sjanse. Man bør jo helst gå til uke 37!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...