MaRiAnNe_85 Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Hei Sliter med flisete negler nå etter jeg har blitt gravid. Noen som vet hva dette kan tyde på? Mener å huske at man kan mangle en type vitamin uten å huske hvilket Takk for alle svar!
Fifrildi Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Somoftest tenker man da at man mangler noe i b-vitamin familien. Men mest sannsynlig er det bare fordi du er gravid, det er vanlig å få flisete (eller inmari sterke!) negler da. Prøv med en negleforsterker, det hjelper meg.
Diddels Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Alle sliter med nedsatt neglekvalitet i nå og da, så den eneste måten å ta vare på neglene når de har en "down-period" er så forsterke dem. Prøv denne Bedre negleforsterker får du ikke http://fucoc.blogg.no/1266531920_mnedens_rescue_for_fe.html
Fifrildi Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 NailTek har bra produkter *nikke oppmuntrende* HI - hvis du bor i Oslo kan jeg anbefale negleforsterkeren til OPI med samme glød som Fucoc anbefaler denne, og da kan du få den på dagen på Kicks som ligger i samme bygg som Steen og Strøm - i samme butikklokale som Åhlens (Åhlens i 2. etg, Kicks i 1. etg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå