snøfilla - mamma til 2 Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Vet at noen gravide får "trompet-navel", men når er det det skjer?
bitthen Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Spørs vel hvor stor man er på gitt tidspunkt? Er i uke 20 +3, og ser at den er på vei til å pluppe (hehe) ut. Har litt stor mage i fht hvor langt jeg er kommet.. Det endrer eg fort, om et par uker kanskje jeg har utovernavle..
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Sist kom den ikke ut i det hele tatt, da fikk jeg jo når jeg var 35+1. Nå er jeg 20+4 og navlenbegynner å bli ganske "grunn" så det blir spennende å se. Min søster fikk ikke navlen ut på noen av sine svangerskap og fikk stor mage. Så jeg tror nok at dette er veldig individuelt
Bellbaby Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Sist jeg var gravid kom den ikke ut på meg heller, og jeg hadde veldig stor mage. Denne gangen er den allerede på vei ut, og jeg er 23 uker på vei :-) Satt akkurat å tenkte hvor merkelig det var at det er forskjellig på det området også, fra svangerskap til svangerskap.. og ikke bare fra menneske til menneske.
nr 2! <3 Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 fikk ingen "ut navel" sist og tror heller ikke d kommer denne gangen...
Gjest Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Min har begynt å poppe ut. Er litt lav, så livmor står litt høyt. Uke 19+++ Syns det er skikkelig ekkelt med navel altså. Får helt krampe... æsj
mammaløve Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Huff, jeg har en kjempestor og rund navle fra før, så den har allerede begynt å bli større og grunnere nå i uke 17! Tror den kommer til å forsvinne helt når jeg begynner å få ordentlig mage. Grøss...jeg er heller ikke helt kompis med navler gitt.
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Å syns det er så ekkelt med utovernavler.................... Sorry, ikke personlig!! Jeg fikk ikke utovernavle sist. Han vart fødd 4 uker før tida. Håper virkelig jeg slipper den denne gangen også;-) Men kommer den så kommer den!! Ikke noe å gjøre med..........
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 Min står litt ut. det startet vel i uke 20 her. Men jeg har ikke stor mage.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 22. februar 2010 Takk for svar :-) Jeg håååååper at min ikke plupper ut...
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 med nr 1 pluppet den ut i 8end mnd, med nr 2 aldri, enda jeg hadde godt med mage.. men har i utg pkt dyp navel så vet ikke om det var derfor. magen med nr 2 kom aldri høyt opp heller, mens nr 1 lå under bysten fra 8ende mnd.
mamma00 Skrevet 22. februar 2010 #12 Skrevet 22. februar 2010 Hei, tror som svaret over sier at det kommer mye an på hvor grunn/dyp navlen er i utgangspunktet. Det er ganske forskjellig hvor nær magen navlesnoren ble kappet.
Mjølkekua Skrevet 22. februar 2010 #13 Skrevet 22. februar 2010 Den kom aldri helt ut sist, men den ble veldig grunn mot slutten (ca uke 32-34) og kom litt ut hvis man kan si det sånn. Denne gangen har det skjedd raskere, men fortsatt "innovernavel". Den største forandringen skjedde ca uke 20. Synes forresten ikke det er så ekkelt eller stygt, jeg :-)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 23. februar 2010 #14 Skrevet 23. februar 2010 Fikk ikke utover-navle sist.. Den bare kom utover, så den ble flat istedet for innover.. Satser på det samme denne gangen.. Har en skikkelig overfølsom navle, så hadde vært slitsomt om den kom ut, og kom borti alt.. For å ikke snakke om at jeg godt kan være foruten en "tut" på magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå