Gå til innhold

Har du tattoering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tok du den? Hva forestiller den? Angrer du?

Liten undersøkelse bare :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ellemelledisi-duharfisi
Skrevet

18, kinesiske blomster og kinesiske tegn på ankelen. Angrer ikke.

20, blomster og dilldall bak skulderen, tatt i en bungalow i jungelen, en drink for mye, angrer, men skal fikse på den:)

Skrevet

Har fire, ønsker meg mange mange flere :o) Har veldig lyst på full sleeves, får se hva lommeboka tillater etterhvert.

Jeg har

- to enhjørninger på korsryggen (jeje, tramp stamp, hehe)

- en havskilpadde på innsiden av venstre håndledd

- en liten sjøhest på venstre ankel

- en B bak høyre øre

Angrer ikke :o)

Skrevet

Nei, men jeg har en tatovering.

Skrevet

Jeg tok en tribal på leggen da jeg var 17. Angrer ikke, da jeg er så vant til den. Men i kjoler osv hadde det vært finere uten.. Skal forendre litt på den om litt... freshe den opp litt:)

Skrevet

Jeg viste at det var feilstavet, men klarte ikke komme på hvordan man staver det.Ikke gadd jeg finne det ut heller fordi jeg regnet med at jeg gjorde meg forstått. Dette er et forbanna nettforum..

Skrevet

Jeg har en stor edderkopp på ankelen som skal skremme bort alle andre edderkopper, siden jeg har edderkoppfobi! Tok den i Spania for to år siden og elsker den! :)

Skrevet

Jeg har en tribal med sommerfugl på korsryggen (tok den når jeg var 20 ca), en litt stor sommefugl bak på skulderbladet (tok den når jeg var 23) og så har jeg ett lite hjerte med delfin inni på venstre skulderen..(rundt 21)

Angrer egentlig ikke på noen av dem.. har valgt de tingene fordi jeg elsker sommerfugler og delfiner, rett og slett ;)

Min største drøm er å få svømme med delfiner!

Og så er jeg bare generelt glad i tatoveringer..

Kunne kanskje hatt det hjerte litt større, men sånn er det no bare ;)

Har lyst å tatovere barna mine sine navn på håndleddene, men får se hva det blir til..

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Og nei, har ingen planer om å få det heller, da jeg syns det er stygt.. Men hver sin smak! :)

Skrevet

Ser ikke hvor du fant spørsmålet om du har tenkt til å ta og om du synes det er pent eller ikke.

Skrevet

Spørsmålet var jo om jeg har tatovering (antar det er det tattoering betyr), og det svarte jeg på.. Deretter utbroderte jeg svaret mitt litt mer med å si at jeg syns det er stygt..

Skrevet

18 liten mønsterting på skulderen

19 bånd rundt overarmen (ANGRER!!!)

21 delfin på ryggen

23 salamander på puppen (angrer litt)

31 sommerfugl med barna sine navn i alveskrift på ankelen

32 Vil ha en til, men aner ikke hvor og hvordan enda =)

Skrevet

ikke enda.. men har to jeg skal ha.. den ene er tre små stjerner jeg skal ha på ankelen, den andre er over hele ryggen og kommer til å koste sykt mye..

Skrevet

Å tuuuusen takk for forklaring. Du skjønner, jeg klarte ikke fatte det selv.

Skrevet

adeeele hva hvis alle edderkoppene som nærmer seg tror at den på ankelen din er moren? :-O

Skrevet

17- Sommerfugl bak på skuldra- angrer absolutt ikke:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...