Gå til innhold

Hvor mange her inne har brukt SIKKER prevasjon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og blitt gravid og hvor mange har ikke blitt det?

Jeg har brukt p-piller til og fra i lange perioder i ca 12 år og ALDRI blitt gravid. Har nå 3 barn så jeg er absolutt fertil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 barn, blitt gravid på første forsøk med begge (med den yngste sluttet jeg på p-pillene, fikk mensen etter 2 dager og det var eneste gangen jeg fikk mensen, for så ble jeg gravid igjen gitt)

Ikke blitt gravid med verken kondom, p-piller eller p-sprøyte.

Skrevet

gikk på p-piller i 9 år, var sammen med samboer i 5 før jeg ble gravid...

Skrevet

Aldri gravid på p-piller, bare minne på at sikker betyr at man har tatt pillene som forskrevet, ikke glemt noen dager , ikke oppkast, diaree osv,

Jeg tror ikke på at det fins så mange som blir gravid på sikker prevasjon

Skrevet

Jeg, har nemlig ikke sex... Sist jeg sjekket så var jeg ikke jomfu Maria så det er supersikkert!!!

Skrevet

jeg ble altså gravid på p-pillen;)

hislen anonym 21:11

Skrevet

Graviditet nr 1 er spiralbarn, nr 3 ble til på p-piller (tatt på riktig vis).

Skrevet

P-piller er mer enn 99% sikker om man ser bort fra brukerfeil.

Har brukt det i 10 år uten uhell.

Skrevet

jeg har hormonspiral jeg, så sikrere blir det ikke med mindre jeg enten slutter å ha sex eller steriliserer meg ;)

Men, før jeg ble gravid, så gikk jeg på pilla, sluttet med den før vi bestemte oss for å prøve, brukte 2-3 pp på å får det til ;) Jeg har aldri blitt gravid på pilla, så jeg er flink med pillene:p Men jeg orket ikke alt det hormonstyret etter graviditeten, så da satt jeg inn en spirak istedet;)

Skrevet

Jeg har kun blitt gravid når jeg ikke har brukt prevansjon.

Har hatt sprukket kondom to ganger, men da har jeg tatt angrepillen dagen etterpå.

Skrevet

1 gang på p piller og en gang kondom som sprakk .

Skrevet

Heldige deg...! Jeg ønsker nr 4, men mannen sier nei, så eneste håp er å bli gravid med spiral....Drømme, drømme

Skrevet

Jeg ble gravid selv om jeg brukte spiral.

Skrevet

Ja, jeg tror heller ikke folk som er blitt gravide på p-piller alltid har brukt den korrekt.

Jeg gikk på p-piller i 13år, og ble aldri gravid, mens med en gang jeg sluttet ble jeg smelt på tjukka.

Skrevet

Brukte sikker prevansjon, men tok den feil, dermed - gravid etter to år ;))

Skrevet

Kondomer som sprekker er ikke sikker prevansjon. Da tar man angrepillen.

Dere som sier dere ble gravide med spiral matte da ha hatt kopperspiral for man blir ikke gravid om man har hormonspiral og den sitter der den skal.

Noe man må sjekke men ul med jevne mellomrom.

Har man eggløsning når man tar p-piller?

Trodde ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...