Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #27 Skrevet 21. februar 2010 Nå har jeg ikke født riktig enda (noen få dager igjen), men jeg regner med at han kommer til å gråte. Han er mannemann i de fleste sammenhenger, men innrømmet at han hadde felt noen tårer når han hengte opp babytøy her om dagen på tørkesnora faktisk!! hehe tydeligvis veldig myk når det gjelder babyen sin :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #28 Skrevet 21. februar 2010 Nei, men han var "høy'. Han er for øvrig er veldig følsom og involvert pappa, og han gråter igrunn relativt ofte. Vi hadde planlagt keisersnitt alle tre gangene. Han er lege og har vært med på utallige operasjoner før. Var derfor helt med og på ingen måte satt ut. Kirurgen sa han aldri hadde sett en sånn pappa. At de fleste pappaer som er med på keisersnitt er noe mer ubekveme og ofte gråter etc.
mam <3 Skrevet 22. februar 2010 #30 Skrevet 22. februar 2010 Ja! Etter fødselen når jenta lå på brystet mitt og han holdt rundt oss kom det noen smiletårer fra begge to. Det tror jeg er det vakreste og mest romantiske øyeblikket noen gang! Får tårer i øynene bare jeg tenker på det! Gleder meg til neste gang!
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #32 Skrevet 22. februar 2010 Nei, ingen av oss gråt etter noen av de 4 fødslene, men begge var litt blanke i øynene da :-)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #33 Skrevet 22. februar 2010 han gråt ja. jeg lå 1,5 døgn i fødsel og vi trodde ikke det skulle gå bra. da hun kom ut, med et høyt vræl og frisk som en fisk, kastet han seg om halsen til alle på fødestua og hulket og gråt av lykke han var helt fra seg, haha
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #34 Skrevet 22. februar 2010 Hadde blitt svært overaska om mannen min gråt da, nei han var i sjokk tror jeg, etter en hard og brutal fødsel. Når det endelig var over var det bare en enorm lettelse. Jeg gråt ikke jeg heller, gråt av smerte under fødselen da.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. februar 2010 #35 Skrevet 22. februar 2010 Nei, det gjorde han ikke. Men det var nok fordi det kom såpass brått på, 4 uker før tiden og igangsatt, og han kom direkte fra jobb og inn på fødestua. Vi hadde dessuten begge vært våkne i 30 timer da ungen kom ut, så vi var rimelig slitne begge to, og sovna da personalet tok jenta med seg ut for sjekk, hehe. Han som dessuten under endel av riene, fordi jeg var så stille, gikk skikkelig inn i meg selv og ville ikke bli tatt på eller snakket til. Men da ungen kom ut var han bare fryktelig fascinert, så på da hodet sto i åpningen, sjekket morkaka nøye, klippet navlestrengen og stelte ungen med største selvfølge. Nå er han en veldig involvert pappa som ikke kan få nok av babyen, og går rundt og virker helt forelska og fjollete! Og det er ingen tvil om at han elsker både meg og ungen sin over alt. Nå er han hjemme i pappaperm, og skal være hjemme helt til august, og han har det som plommen i egget.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. februar 2010 #36 Skrevet 22. februar 2010 *soV dessuten under endel av riene*
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 22. februar 2010 #38 Skrevet 22. februar 2010 Ja, han var ganske så tårevåt i øynene under/etter fødsel )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå