Gå til innhold

Gråt mannen din under/etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører så mye forskjellig på hvordan menn reagerer under fødsel. Kan aldri verden se for meg mannemannen min begynne å gråte, men er det veldig vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei... Og han ville bare sove lenge på hver dag, enda vår nyfødte lå på intensiv avd. og kjempet mellom liv og død.... :(

Skrevet

Pappen til småen gråt ikke under fødsel/etter fødselen nei. Han var nok ganske i sjokk pga haste-ks. Men nå derimot, 16 mnd etter, kan han bare se på småen og få tårer i øynene. Og han er en mannemann som du kaller det:)

Skrevet

Ja, det gjorde han faktisk alle 3 gangene. Og han er en mannemann.

Skrevet

Nei, under fødselen var han bare veldig støttende og kun opptatt av meg og barnet. Men etterpå når jeg var trillet bort til operasjonsstua og han satt alene med en nyfødt gutt og ikke ante hva som skjedde med meg gjorde han det....

Skrevet

Nei han gråt ikke, men han trurte nesten ikke å holde guten for han var redd han skulle knekke hehe... ( ble født 3 uker før tiden og når han så hor tynne ben han hadde , tenkte han at han kom til å knekke,.... hihi)

Skrevet

Ja, han gjorde det. Har aldri sett han gråte hverken før eller etter.

Skrevet

Nei, men mannen min er en dust da.

Skrevet

Ja, etterpå kom det noen tårer. Han var så rørt og stolt.

Skrevet

Mannen min gråt med engang. Var ks så han fikk se baby før meg.

Skrevet

2029. Hva var galt med babyen? Huff, tøft med barn på nyfødt intensiv!

Skrevet

Ja en liten stund med nr 1, helt til de fant ut at det sto veldig dårlig til med vesla og bare tok henne å sprang. Da var vi kun skrekkslagne.

Med nr 2 tror jeg ikke han gråt, da var han bare høy av lykke over at fødsel gikk så enormt bra både for meg og vesla :-)

Søte mannen min :-)

Skrevet

Ja, han gråt noen tårer, og han er en machomann som ikke viser så mange "feminine" følelser.. Jeg trodde jeg kom til å gråte selv, men av en eller annen grunn følte jeg ingen trang til å gråte.

Skrevet

Han gråt noen tårer ja idet lillegutt ble løftet opp og lagt på brystet mitt. Hadde trodd jeg skulle gråte selv også, men tror jeg var for utmattet til det.

Skrevet

Aner ikke hva som er vanlig. Gubben ble veldig rørt og felte noen smiletårer, og da begynte jo jeg å tute også, hehe.

Gjest Ellemelledisi-duharfisi
Skrevet

Han gråt ikke under keisersnittet, men da han kom ned fra intensiven med bilder av jentene..da kom alt. Han hikstet og det gjorde jeg også, vi var veldig redde da, det var i uke 29 og vi visste ikke helt hvordan det gikk.. Jeg fikk ikke se dem før 7 timer senere.

Det er andre gangen jeg har sett han gråte på 6 år. Jeg syns det var veldig fint å se:-)

Skrevet

Vi hadde en anlig, dog lang, fødsel, å ja han gråt. Da han så jenta vår ligg å titte nyssgjerrig å veldig klart opp på oss så gråt vi begge to over det vakre lille vesenet som var "vårt", om man kan si det sånn =)

Sukk,gleder meg til nestemann kommer å jeg får oppleve det øyeblikket igjen... Det er så fantastisk å se barnet for første gang!

Å foresten,ja, han er en mannmann, som har alt for mye verktøy å hår i ræva ;)

Skrevet

ja, begge gangene og aldri sett han gråte hverken før eller etter det, ikke en gang i begravelser.

Skrevet

jo, han gjorde det før barnet var ute - for jeg hadde det helt fryktelig og det synes han var så fælt å se på. Etterpå bare gliste han, hehe!

Skrevet

Nei ikke noen av de to gangene.

Skrevet

Mannen min tror jeg ikke gråt, så hvertfall ikke noe :P

Men jeg så at han synes det var stas når ungen kom ut og han fikk holde osv..

Han ble også lei seg da han måtte dra hjem midt på natten og ikke fikk være hos oss.

Men det er sjeldent han gråter.. (er ikke så flink til å vise følelser, men gråter om han er redd for å miste oss f.eks)

Og han sier til meg hva han føler.

Faren til min eldste fikk tårer i øynene.

Var superstolt når han ble pappa og skulle være med på alt, også første stellet, det ville han gjøre, ikke jordmor.

Han var egentlig ikke følsom i andre sammenhenger, kun når det gjaldt oss.

Kunne få tårer i øynene når han så på oss, fordi han var så glad i familien sin :)

Skrevet

Hun ble født med halvt hjerte, og nesten tett hovedpulsåre... vi vet fremdeles ikke hvordan det vil gå.. Men hun er supersterk!

Skrevet

Han gjorde ikke det, men nesten sier han;-) Tror mest av lettelse for at det endelig var over:-p

Skrevet

Ja, han og medisinstudenten begynte å gråte da han skulle gjøre det muslimske kallet til bønn for datteren vår hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...