maja_73 Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Vi var på UL på fredag, og må tilbake igjen i morgen. Dette fordi jordmor ikke kunne se blodårene som gikk ut fra hjertet. Jeg er ikke så veldig bekymret, for alt annet var jo bra, men tenker jo litt på det likevel... Noen som har opplevd noe lignende?
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Hmm, tenker sånn at om hjertet pumpet så var vel årene der også?? Dette går sikkert bra, Men lykke til uansett!!
maja_73 Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2010 Takk! Ny ultralyd i dag som heller ikke gav noen svar. Blir derfor henvist til Rikshospitalet for utredning. Enn så lenge kjenner jeg at det er masse liv i magen iallefall, og som legen sa; det kan være alt fra ingen ting til fatalt... Jeg heier på ingen ting!
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Lykke til!! At hjertet pumper blod er jo alfa omega! Håper alt ordner seg.
mammaløve Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Heier med deg på at det er ingenting, bare en arm i veien, eller vanskelig å se. På Riksen har de sikkert enda bedre UL utstyr, så der håper jeg de ser hver eneste åre som skal være der! Men må være en ekkel følelse å ha fått den beskjeden. Man tror jo gjerne at alt skal være ok!
utrolig78 Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Hei du Vi kunne heller ikke se aorta mm på hjertet til minien første gang. Neste gang vi kom, var det lettere og se, men fortsatt ikke perfekt. Babyen var ikke så veldig samarbeidsvillig, og lå litt rart osv. Du skal ikke bekymre deg, det er ikke uvanlig at man må på flere UL for å få sett alt. Det går nok fint ) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå