Gå til innhold

Fødselstegn erfaringer??? (samme som 3. trim)


ninayngve

Anbefalte innlegg

Dere som har født har erfaringer å dele her...

 

Vet ikke hvordan det skal kjennes ut jeg.. Frem til i går har jeg ikke kjent noe som helst. I natt hadde jeg mensmurringer hele natten som fortsatt er der. Fra kl 14 i dag har jeg hatt "tak" i korsryggen som brer seg frem mot nederste del av magen. Men ikke voldsomt kraftig, men sterkt nok til at jeg må stoppe opp eller endre sittestilling uten at det hjelper. Har ikke tatt tiden mellom dette, for jeg tror liksom ikke det er veer. Men ca 20 min i mellom og varer kanskje et halvt min. I tillegg er jeg kvalm og har hadde diare i dag tidlig. Fortsatt løs/urolig i magen uten at det kommer noe.

 

Er dette bare maserrier som jeg har sett noen skriver om?? Har ikke sett noe til slimpropp eller blødning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jo ingen erfaring, men dette høres ut som sånn jeg har hatt det i dag... Håper inderlig ikke det er bare maserier... Er jo ikke alltid man merker at proppen går eller så går den litt senere.

 

Håper vi sees på Ahus om ikke altfor lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som noe er på gang her:-) Hold ut, du er snart i mål. Fikk min datter på torsdag 18. feb kl 18:48, Vel hjemme:-)

Alle tegn du beskriver var de samme tegna jeg hadde med min førstefødte.

 

Lykke til! Vi hørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ringte føden nå, tror jordmora trodde jeg bare hadde kynnere inntil jeg faktisk fikk en ri ;) men hun synes jeg skal være hjemme enn så lenge, for det er fortsatt bare modningsfasen... fikk beskjed om a ta to parracet og prøve å sove... vi får se hvor lenge jeg holder ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom styggfort den natten, 30 min var jeg på føden før jeg hadde han ute: ) i grunnen en flott fødsel selvom det var litt skummelt da pressriene kom i bilen. Kommer med fødselshistorie senere: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakre Isabel kom til verden 22.02 kl 08.35. Vi har det helt fantastisk:) Nå har vi kommet hjem fra sykehuset. Skriver litt senere når ting har roet seg litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...