Symbio Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Det er helt grusomt... flaut også. Men våkner av at jeg durer i vei, når jeg ligger på ryggen. Stakkars samboer som må høre på dette. Prøver så godt jeg kan å sove på siden (har alltid vært en som MÅ sove på siden), men nå våkner jeg alltid av at jeg sover på rygg. Veel, våkner vel mer av snorkingen.. Sukk, håper dette går over etter fødsel!! Noen andre som plages av det samme, og kan betrygge meg med at dette går vekk etter fødsel, evt etter et par kilo...?
Gjest Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Her forsvant det av seg selv etter fødsel. Har samme problem nå i slutten av dette svangerskapet. Har gått til innkjøp av snorkeplaster, og synes faktisk det hjelper:) Før jeg starta med plaster var det så ille at jeg våknet av min egen snorking..
SofieE Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Snorker selv når jeg ligger på siden jeg. Samboer legger seg i stua når det står på som verst, men han hører det visst helt ut dit også sier han. Hihi. Har han bare godt av. Jeg får jo alle andre plager, og det er tross alt vårt felles barn jeg bærer på og det er pga tyngden av han jeg snorker, så jeg har ikke dårlig samvittighet!!!
Bumblebeee Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Her har jeg i alle år klaget på mannen som durer som et uvær. Så sjokket var stort da jeg våknet av min egen snorking...har skjedd flere netter nå, og jeg håper inderlig det går over etter fødsel.
tvillingmamma<3 Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Slimhinnene (eller hva det nå er som "smører" inni nesen) er ganske tørre under svangerskapet, så det er veldig vanlig å snorke, spesiellt mot slutten.. Jeg bruker saltvannsdråper før jeg legger meg, og føler det hjelper Min søte samboer mener at snorkingen ikke plager han, så da tenker jeg ikke mer på det
Stolt_mamma* Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Hehe... kjenner meg igjen i dette. Mener selv at jeg aldri snorker, men de siste 3-4 ukene har jeg snorket ILLE!!! Jordmor forklarte at man hovner opp i halsen/tungefestet i slutten av graviditeten, og dette gjør at mange snorker den siste tiden! Lite å få gjort med dessverre:(
Symbio Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2010 Hehe, godt jeg ikke er alene da! Ja, kjenner det veldig godt i halsen at noe ikke er som før! Men trodde selv det var pga at jeg har lagt på meg. Evt. vann i kroppen. Må flire litt, høres litt ut som den gamle bikkja vårs, hun snorket når hun sov!
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har snorket gjennom mesteparten av svangerskapet. Slimhinnene i nesen var noe av det første som endret seg med graviditeten. Stakkar sambo sover med ørepropper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå