Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så tørst, drikker og drikker vann for harde livet, men fortsatt like tørst! Flere ? Er dette normalt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her=) og det er helt normalt=) skal en del ekstra vann til ved en graviditet=)

Skrevet

Har hatt det sånn fra ca uke 10. Drikker en kjempekopp med vann i løpet av natten (6 dl!) og våkner tørst som om jeg skulle ha vært på fylla likevel :( Drikker vanligvis litt jevnt og trutt, og blir sjelden kjempetørst. Men nå blir jeg tørr i munnen hele tiden, og to liter vann er egentlig ingen problem å få innabords i løpet av dagen lengre!

Skrevet

Godt å høre at det er flere !

Tror jeg drikker mange liter om dagen jeg, tørr i munnen, og har en sånn følelse om at nå må jeg ha vann! hehe...

Skrevet

Ja, samme her!

Men det er bare bra at vi drikker mye!

Forebygger vann i kroppen faktisk... Selv om man skulle trodd det var omvendt :D

Drikk minimum 2 l pr dag sa JM!

Skrevet

heia :)

vist du føler at du drikker "alt for mye" om dagen, så kan du jo gå på legekontoret å ta en test av blodsukkeret ditt.. Et av tegnene på diabeter er jo at man blir konstant tørst.

men mest sansynlig så er det nok bare svangerskapet som har skylden i dette:)

Skrevet

Jeg var ekstremt tørst tidlig i svangerskapet. Drakk så mye at samboer ble ordentlig bekymra. Måtte gå med vannflaske over alt og drakk ustoppelig, våknet også om natten av at jeg måtte drikke, så var det på'n igjen om morgenen med nye mengder vann - første jeg gjorde når jeg sto opp. Dette ga seg for meg i 2.trimester, så nå må jeg huske på å drikke (slik jeg var i utgangspunktet før jeg ble gravid).

Skrevet

Som en annen skrev her, få sjekket blodsukkeret jenter:) Veldig viktig om man tørster veldig mye:)

Skrevet

jeg har det også sånn:) problemet er bare at jeg blir så vanvittig kvalm av vann... så jeg drikker farris bris i bøtter og spann:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...