Gå til innhold

Dere som er sykepleiere, hvor studerte dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter som skal søke på sykepleien nå i vår. Men ho er usikker på hvor ho vil studere. Noen som har tips til bra skole? Det kan være hvor som helst i landet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne jeg.

Har fått intrykk av at det er en del sykepleiere her, så vi hadde satt stor pris på om dere ville dele deres erfaring ang. skole med oss :-)

Skrevet

jeg gikk et par mnd i drammen, det var helt greit:)

Hørt at Gjøvik og Diakonhjemmet i Oslo er veeeldig bra.

Jeg begynner selv på sykepleie på hogskolen i oslo til høsten, selv om jeg har hørt det er en ganske dårlig skole...

håper du fikk noen svar..:)

Skrevet

Jeg har søkt diakonhjemmet på førsteplass så 6 andre skoler i området. Men håper jeg kommer inn på førstevalget. Har også søkt hio men håper ikke jeg kommer inn der, kjenner mange som har gått der og ingen av de har vært fornøyd. Er visst mye fravær blant lærerne, ellers lite motiverte lærere, kjedelig ensforminge forelesninger osv. Sikkert derfor det er så lavt snitt for å komme inn der også.

Skrevet

Studerte i Ålesund, er mellomfornøyd..

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Ho har lurt litt på Gjøvik, Drammen, Kristiansand og Lillehammer. Jeg skal be ho ta en titt på Diakonhjemmet også. (regner med at vi finner info på nett)

Skrevet

Jeg går i Bodø,er veldig fornøyd,samme er de fleste jeg kjenner. Flere av mine venner har gått i Harstad og i Narvik,og sagt at det er bra der også.

Skrevet

Hei!

Jeg gikk i Narvik, og trivdes greit der. (litt tungrudd praksisstystem) men slik er det kanskje de fleste steder. Har hørt at utdanningen ved Diakonhjemmet skal være veldig bra.

Skrevet

Jeg tok sykepleien ved Høgskolen i Bergen. Veldig fornøyd med det. :-)

Skrevet

jeg har ikke sykepleier utdanning fra norge, men vil bare si at hun IKKE må velge høyskolen i Oslo. Der får de dårlig oppfølging gjennom studiene og de har generellt vært svakere faglig. (ikke alle da, men tror de lider under dårlig undervisning)

Studentene fra Diakonhjemmet har generellt vært veldig flinke. Tror det er endel bedre opplegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...