nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 hei jenter.... Jeg er uke 17 nå, men har ikke "vist frem" magen min ennå. Har på en måte kledd meg som normalt. Men nå merker jeg buksene stramme, og magen buler skikkelig... føler det har skjedd i helja. Når viser dere stolt frem magen ???? Jeg skal på jobb litt denne uka ( hvor jeg ikke kan gå i joggings...), og lurer på om jeg skal "ta steget"... alle vet det jo..
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har vist fram min lenge jeg nå ;o)
Pixie Power Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 20 uker, fortsatt ikke gjort det :-) Føler det fortsatt ser ut som jeg har spist godt, hehe. Kveldene er det tydeligere. Er bare en håndfull på jobben som vet det, og det er lett å skjule med vanlige klær, så jeg tar det som det kommer. Bruker mine vanlige bukser, men uten å kneppe igjen. Jobber på et treningssenter på hobbybasis, og der viser jeg det. Går jo ikke i så mye klær, og i tillegg kan jeg ikke gjøre alle øvelser, så det blir tydeligere :-)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har vist min lenge. Nekter å gå i joggebukser. Gikk i det forrige gang, og så fæl ut. Så her har det vist, det som har vist. Har blitt endel tunikaer o.l. da.. Noen skjuler magen mer enn andre.. Men synes bare det er fint at magen viser, nå før jeg er som en oppblåst hval.. hehe.. Dette er liksom den tiden hvor jeg føler meg mest vel med magen.. Så ingen problemt å vise den, nei
NitaMora Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Er bare å vise fram magen din jah! Den bør du være stålt av så lenge du har den
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Jeg viste den først etter ordinær UL i uke 19.
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2010 takk for svar, jenter. Idag når jeg kledde meg, tok jeg på noe jeg "alltid har brukt" ... og da syntes det nesten ikke... kommer nok an på dagsformen for hvordan magen synes, tenker jeg... snart blir det umulig å skjule :-) ...leste her et sted at i perioden fra uke 18 til 24 er den største vektoppgangen, opptil en halv kilo i uka... bebisen vokser så skrekkeli :-) ... da tipper jeg jaffal min mage ikke klarer å holde seg skjult, om d skulle skje ...tihi.. Ha en fin vinterdag jenter. Det blir vår, engang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå