My_my Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har de siste 2-3 dagene hatt stikkinger helt nederst i korsryggen, eller det går egentlig mer ned i halebenet og nedover venstre bakside av låret... Har ikke hatt noen plager med bekkenet tidligere i svangerskapet, så syns det er rart at det evt. skal komme nå... I dag er det så vondt at jeg har seriøse problemer med å gå... Noen som evt har kjent på det samme? Som vet hva dette kan være? Har i tillegg litt murringer langt ned i magen og kynnere som kommer og går. Er førstegangs og 36+6 ifølge UL-termin i dag... (har egen termin to uker tidligere og har en eller annen intuisjon om at egen termin stemmer bedre enn UL)
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 høres ut som bekkenløsning,men du må ikke stole på oss amatører! ring føden å forklar, så er du på den sikkre siden! lykke til
tvillingmamma<3 Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Høres abselutt ut som begynnelsen på en bekkenløsning Er nøyaktig de samme plagene som jeg hadde i begynnelsen, og det har bare blitt mere.. Jeg er i uke 33, og har en del lenger igjen enn deg, men anbefaler sterkt å snakke med legen din om å få en henvisning til fysioterapi eller vannterapi for bekkenløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå