Gå til innhold

Hva er dette for vonde, da???? Halebenet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 2-3 dagene hatt stikkinger helt nederst i korsryggen, eller det går egentlig mer ned i halebenet og nedover venstre bakside av låret... Har ikke hatt noen plager med bekkenet tidligere i svangerskapet, så syns det er rart at det evt. skal komme nå... I dag er det så vondt at jeg har seriøse problemer med å gå... Noen som evt har kjent på det samme? Som vet hva dette kan være? Har i tillegg litt murringer langt ned i magen og kynnere som kommer og går.

Er førstegangs og 36+6 ifølge UL-termin i dag... (har egen termin to uker tidligere og har en eller annen intuisjon om at egen termin stemmer bedre enn UL)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som bekkenløsning,men du må ikke stole på oss amatører! ring føden å forklar, så er du på den sikkre siden!:)

lykke til

Skrevet

Høres abselutt ut som begynnelsen på en bekkenløsning :( Er nøyaktig de samme plagene som jeg hadde i begynnelsen, og det har bare blitt mere.. Jeg er i uke 33, og har en del lenger igjen enn deg, men anbefaler sterkt å snakke med legen din om å få en henvisning til fysioterapi eller vannterapi for bekkenløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...