lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Jeg lurte på en ting ang. kynnere, må man kjenne de? jeg merker ikke noe til det lengre, men magen strammer seg for det. Har sliti en del med kynnere den siste uka, de første dagene kjente jeg de når de kom, men nå blir bare magen hard uten at jeg kjenner noen spenninger!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg kjenner ikke at de kommer slik sett, men kjenner at magen min blir veldig hard plutselig.
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2010 nå merker jeg det bare om jeg kjenner på magen. med en gang jeg reiser meg opp av sofaen så er den stram å ta på. Den er ikke stram helt nederst da, der jeg har en god del for mye fett fra før av, men ellers er det stramt i sidene og øverst i magen. Er sykemeldt nå på grunn av kynnerne, men er så usikker på om det fortsatt er kynnere, for de er i allefall svakere enn tidligere.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 jeg får kynnere når ligger rett ut på sofan eller seng om kvelden.. kjenner det strammer skikkelig rundt magen.. og stein hard... heldigvis ikke plaget med det.. elsker den følelsen at det funker som det skal.. går inn i 22 uka nå
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Jeg kjenner ingenting:/ Men er første gangs, så vet heller ikke helt hva jeg skal kjenne etter. er 23+6 uker. Når er det normalt å kjenne noe?
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2010 Kjente ikke noen kynnere når jeg var førstegangs gravid, nå fikk jeg gutten min i uke 36 da så kan jo ha noe å si. Man har det vist under hele svangerskapet, men førstegangs kjenner de veldig skjelden. Nå er jeg 21 uker på vei, og har hatt kynnere hele dagene den siste uka og kjent de ett par ganger tidligere, men ikke så konstante som nå. Bare jeg forlater sofaen så blir magen ganske så hard.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Første gang jeg var gravid kjennte jeg ikke kynnerne noe særlig utenom at magen ble stram. Den siste uken nå har jeg begynt å kjenne litt vondere kynnere, magen blir stram og det går i belte rundt og bak til ryggen. Det er ubehagelig men ikke direkte vondt. Det pleier å roe seg etter en stund hvis jeg legger med nedpå sofan..... Får kynnere hvis jeg gjør for mye som sliter meg ut.
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har kjent kynnere den siste tiden.. Er 22+4 i dag, og har kjent vonde kynnere kanskje 2-3 ganger. Men ellers er det bare veldig stramt innimellom.. kjenner magen buler skikkelig ut på en side og blir stein hard Men ikke hatt smerte på en god stund. Ikke alle som kjenner kynnere, men de som får det merker det. For er aldri slik når man ikke er gravid
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2010 Man skal vel helst ikke kjenner kynnere i ryggen, for da kan det være rier mener jeg å ha hørt. Ble i allefall sykemeldt i nye 14 dager, og fikk beskjed om at jeg ikke fikk dra tilbake på jobb før de hadde roet seg helt. Trenger vist ikke å kjenne dem som hun litt over her sier. Mine kynnere har stort sett ikke vært vonne, bare strammer skikkelig sånn at det har vært litt ubehagelig. Får håpe de neste 2 ukene på sofan gjør sitt for å roe det ned. Fikk no høre hjerte til lillegull, og det er nok med liv så veit no at den lille er i livet der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå