Maigutt07 + maijente10 Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Jeg holder snart på å forgå av halsbrann og refluksplager, har det gjennom hele dagen og natten. Har prøvd Gaviscon, men det funker bare 1/2 time. Noen som har prøvd akupunktur, og åssen funka det? Eller har andre supre tips? (har prøvd de med Love Hearts, ikke drikke kaffe og juice etc.)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. februar 2010 Dytter, i tilfelle noen har prøvd.
Helverine Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Ligger et innlegg lengre ned med en hel del tips mot halsbrann. Jeg spurte om det tidligere i dag. Jeg har ikke prøvd akupunktur mot det. Har ikke tenkt at man kan det faktisk. Ingen dum idè kanskje. Jeg sliter veldig med halsbrann. Har drøye 7 uker til termin, så sukk mitt hjerte hvis det skal være slik helt til da....
tintafant-m/2 jenter Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg hadde en grusom halsbrann med hun første. Den ga segrett etter fødselen, men startet opp igjen ei stund etterpå. Da prøvde jeg akupunktur, og etter den første gangen ble jeg mye bedre og etter andre gangen helt borte. kom ikke på å prøve det da jeg gikk gravid desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå