Treningsmamma har født ♥ Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Blir det da for sent å ha sex i kveld? Jeg har vært syk og har ikke hatt ork eller mulighet til sex før i dag. Har barna rundt oss så kan ikke hoppe i høyet før i kveld...
Pinguspire Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Har hørt at el-slimet kommer dagen før eller samme dag som eggløsningen, og at det tørker ut når eggløsningen er over!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Hun jeg går og tar akupunktur hos sier at vi blir gravide når el-slimet er der, uavhengig av hvilken dag det er. Det er dette slimet som gjør at de små svømmerne kommer seg oppover i systemet........ Lykke til med kosen:)
..snøklokke.. Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Hmm.. Får håpe hun har rett da, hadde sex fredags kveld og el-slim lørdag. Men negativ el-test hele tiden da.. Men husker at de aldri slo ut på meg når vi prøvde på vårt første barn heller...
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2010 Tusen takk for svar Da blir det sengekos i dag. Får ikke vente så lenge etter at barna er langt da. Er så redd for å gå glipp av eggløsningen nok en syklus
Jønimi #er gravid!# Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Hei ??Spire?? ! Håper du treffer i kveld da! I forhold til dette med å vite når man har eggeløsning, så føler jeg veldig at jeg har funnet "løsninga" da. Jeg temper (ladyComp) hver morgen. LadyCompen følger med på syklusen og regner ut prognosen for når EL er. Jeg vet alltid dagen før at EL kommer dagen etter. Tempen når en "dump", eller synker det lille ekstra dagen før EL. Hos meg er det bestandig slik. JEg kan til og med se når kroppen prøver å slippe et egg og ikke får det til, selv om jeg har EL slim. Så jeg anbefaler temping på det varmeste altså. Absolutt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå