nysnupp Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Hei! Jeg er 21+5 og har murringer som slags mensen smerter,, lurer på om det er normalt at det varer flere timer i strekk osv? Akkuratt som om det stråler ned i beina også! Tenkte jeg bare skulle høre om mangen andre også hadde det ?? Har jo lest at livmoren øver seg på å trekke seg sammen og sånn, men trodde ikke man fikk det så tidlig... Blir veldig glad for svar
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har de siste dagene hatt litt antydning til murringer av og til. Vet ikke hva det kommer av jeg. Er selv 20+4.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 murring og kynnere fikk jeg allerede en forsmak på i uke 13-14.. så var det stille noen uker og nå 21+2 så har jeg skikkelig kynnere på kvelden.. strammer seg skikkelig og magen blir hard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå