Gå til innhold

sug etter ting

Bamse&baby+spire*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh, jammen ikke lett å være gravid alltid, og få et ekstreeeemt sug etter akkurat 1 ting..

Blir helt satt ut av meg selv, for det er liksom ingen ende på hvor mye jeg kan få i meg av den tingen da :S

Idag var det paprika.. Stapper innpå.. *flau*

Jaja.. Trøsten får vel være at som oftest er det sunne matvarer jeg har suget etter.. Men likevel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare tipp topp om du har lyst på masse paprika eller andre sunne ting! Sikkert bare babyen som seier frå om at han/ho treng sunn mat. Ikkje ver flau du, bare stolt over at det ikkje er Cola og Bamsemums du hiv innpå! :-)

Skrevet

Det kunne vært værre jah! Jeg for min del har fått dilla på makrell i tomat og kakao :3

Skrevet

Hehe.. Mannen min sa i begynnelsen av graviditeten: "man vet at du er gravid, når du hiver innpå med makrell i tomat til alle døgnets tider!".

1 ting jeg har hatt ekstremt sug etter, som IKKE er sunn: slike salte skjeletthoder, sånn i lakris..

Men det varte heldigvis ikke så lenge, og kjøpte KUN til helger..

Bare føler jeg ser merkelig ut, når jeg sitter og spiser det samme i mange dager :$ Men heldigvis er det ikke mange som ser meg spise da ;)

Skrevet

haha :D det stemmer jaffal veldig for meg da, kan trø i meg en boks om dagen! Men jeg kjenner jeg blir veldig enspora i matveien jah, spesiellt fordi jeg ikke greier å spise kjøtt :/ Blir kvalm bare av tanken, så ikkeno kjøttdeig, karbonader, burgere, skinke og lignede.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...