Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Argh, jammen ikke lett å være gravid alltid, og få et ekstreeeemt sug etter akkurat 1 ting.. Blir helt satt ut av meg selv, for det er liksom ingen ende på hvor mye jeg kan få i meg av den tingen da :S Idag var det paprika.. Stapper innpå.. *flau* Jaja.. Trøsten får vel være at som oftest er det sunne matvarer jeg har suget etter.. Men likevel..
lin76 Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Er jo bare tipp topp om du har lyst på masse paprika eller andre sunne ting! Sikkert bare babyen som seier frå om at han/ho treng sunn mat. Ikkje ver flau du, bare stolt over at det ikkje er Cola og Bamsemums du hiv innpå! :-)
NitaMora Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Det kunne vært værre jah! Jeg for min del har fått dilla på makrell i tomat og kakao :3
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2010 Hehe.. Mannen min sa i begynnelsen av graviditeten: "man vet at du er gravid, når du hiver innpå med makrell i tomat til alle døgnets tider!". 1 ting jeg har hatt ekstremt sug etter, som IKKE er sunn: slike salte skjeletthoder, sånn i lakris.. Men det varte heldigvis ikke så lenge, og kjøpte KUN til helger.. Bare føler jeg ser merkelig ut, når jeg sitter og spiser det samme i mange dager :$ Men heldigvis er det ikke mange som ser meg spise da
NitaMora Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 haha det stemmer jaffal veldig for meg da, kan trø i meg en boks om dagen! Men jeg kjenner jeg blir veldig enspora i matveien jah, spesiellt fordi jeg ikke greier å spise kjøtt :/ Blir kvalm bare av tanken, så ikkeno kjøttdeig, karbonader, burgere, skinke og lignede.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå