Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Kan man velge og vrake i donorene på cryos eller må man ta det man får etter å ha oppgitt feks. høyde og øyenfarge hos CFC?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er ikke ved cfs,men kunne velge og vrake. Et alternativ er å gi klinikken dine kriterier slik at de tar valget for deg.
LilleMø73 Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Du kan komme med ønsker angående høyde, vekt, øyenfarge og hårfarge. Du kan også velge eks Skandinavisk utseende. Men du kan ikke 'plukke' donor selv. De velger en til deg ut fra de kriteriene du har satt. Mulig det går å bestille en spesiell direkte fra Cryos, men det vet jeg desverre ingenting om. Send en mail til CFC. De svarer raskt på alle henvendelser.
VitaVitale med knøtt i magen Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Jeg spurte CFC om nesten samme sak, og fikk som svar at jeg hadde to valg. Enten kunne de finne en for meg, basert på mine kriterier, eller jeg kunne finne en på Cryos, bestille og oppgi CFC som klinikk sæden skal sendes til. Men da koster det en del mer... Jeg er heldigvis ikke særlig kresen, mine krav var blå øyne, mørkt hår, mellom 80-100kg og fra 160 til 200cm høy. Jeg kunne jo feks valgt å sagt at han ikke skal ha utstikkende ører, ikke stor nase, ikke tro på gud feks osv osv, men da gjør man det vanskelig for seg selv. De donorene CFC velger for deg, er alle danske, da det er en egen prosess å få det fra andre land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå