lilly of the walley Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Treasure Madness? FarmWille? er litt grønn på dette, men når man skal laste ned aplikasjonen så står det: Allowing .... access will let it pull your profile information, photos, your friends' info, and other content that it requires to work Hva menes med det?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Det står dt på alle sammen. Ikke noe å bry seg om. Er forresten stor fan av Cafe world.ikke så tidkrevende som farmville.
lilly of the walley Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2010 så det gir ikke andre som spiller spillet tilgang til profilen min eller at bilene mine blir brukt til noe? litt noia for fb egentlig ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 farkle :-D er "avhengi" av det terning spillet! tihi
lindynatt Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 mousehunt.. elsker det selv om det er et mer passivt spill sorority life er greit, men tidkrevende. Farmville er greit, ble lei av det og cafeworld kjapt jeg. barnbuddy likte jeg bedre.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 Spørs hva du liker det da. Jeg var en stund veldig hekta på Farmtown, men bruker ikke det lenger. Det samme gjelder Farmville, Island paradise og Country Life. Man blir litt lei av å så etterhvert og man er jo avhengig av litt progresjon for å gidde spille. Ellers så er det jo cafe World og Happy Aquarium, som er mine favoritter.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 Petville,Pet society,bingo ,coin slot,mafia war .
Tante Blås Squaw Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har så dilla på Treasure Madness at det nesten er pinlig...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #13 Skrevet 21. februar 2010 Jeg spiller litt Zynga Texas HoldEm Poker.. Hadde farmtown, farmville, mafiawars og cafeworld en stund, men ble drittlei..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #14 Skrevet 21. februar 2010 Inne på Mind Jolt er det mange spill. Liker å spille biljard og poker drop :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå