MathildeC Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Vi har hatt influensa hele gjengen, og nå er det tydelig at minstemann på 4 mnd har fått noe. Vanskelig for å sove, utilpass og hoster en del. Føler at det er slimete hoste, selv om jeg ikke vet. Er ikke det veldig tidlig å få noe slikt? Prøver å komme gjennom på legevakten nå, men der har jeg ventet nå i 20 minutter. Hater legevaktsystemet, alltid er det sånn!!
Leandermamma Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Samme her med vår gutt på 4,5 mnd, så hvis du kommer igjennom til legevakten hadde det vært fint om du skrev hva de sa :-)
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Min tulle på 6mnd har vært sånn siden torsdag. Med snørr, hoste og feber og har vært sløv og utilpass. Nesten ingen matlyst. I går forsvant feberen og i dag kom matlysten så smått tilbake. Så da regner jeg med at det er over. Hosten er der fortsatt, men ikke fult så mye. Det ekleste var da hun ikke ville spise noenting. Men jeg kjøpte nestle sine fruktdrikker (eple/mango og bringebær/eple). Og de drakk hun. Men de er jo for 6mnd+, men et alternativ til bare vann tenker jeg. Hvis du kommer gjennom til legevakten vil jeg gjerne høre hva de sa
MathildeC Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2010 Jeg kom endelig gjennom til legevakten i nabokommunen - den i vår kommune bare ringte av med ett "den du ringer, er ikke tilgjengelig". Utrolig dårlig. Uansett, de hørtes ikke særlig bekymret ut, men sa at vi bare kunne kom inn en tur, siden hun er såpass liten. Nå sover hun imidlertid, og ser ikke noe verre ut, så jeg tror vi drøyer det litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå