sepgutt10<3novjente11 Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 er det mange som har sånn stikkinger i magen? kvalmen er så å si nesten helt borte men sliter med dårlig søvn og av og til skikkelig stikkinger i magen. Litt ubehagelig
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 hadde det en gang og var hos legen pga det og fikk beskjed det er livmora som strammer seg....
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2010 ja men da er det nok bare det. Har jo vært på to UL og hørt hjertelyd to ganger allerede så alt er nok i skjønneste orden:)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 langt er du på vei?? er nok veldig vanelig det der.. har gåttover her.. er bare kynnere om kvelden og når reiser meg opp av sofan at kjenner det "drar" litt på siden av magen
FruBoger fødeklar Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 stikkingen kan være at livmoren strekker seg, den vokser jo.. er det mer en strammende følelse er det nok at den strammer seg, kynnere. ting flytter på seg inni der så babyen skal få plass, tarmene er jo spredt overalt.. det skal være litt plagsomt å være gravid:) blir smertene ille og de ikke slipper, da ringer du føden for å rådføre deg. Men ellers er det nok som det skal:)
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2010 Er bare 12+1 idag så da er det nok ganske normalt ja.. Overlever litt smerte, bare glad jeg ble så fort gravid igjen etter SA..^^
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 så si samme tid hadde jeg det også ja.. det går over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå