Gå til innhold

Noen som vil se hit litt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mange som har sånn stikkinger i magen?

kvalmen er så å si nesten helt borte men sliter med dårlig søvn og av og til skikkelig stikkinger i magen. Litt ubehagelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde det en gang og var hos legen pga det og fikk beskjed det er livmora som strammer seg....

Skrevet

ja men da er det nok bare det. Har jo vært på to UL og hørt hjertelyd to ganger allerede så alt er nok i skjønneste orden:)

Skrevet

langt er du på vei??

 

er nok veldig vanelig det der.. har gåttover her.. er bare kynnere om kvelden og når reiser meg opp av sofan at kjenner det "drar" litt på siden av magen

Skrevet

stikkingen kan være at livmoren strekker seg, den vokser jo..

er det mer en strammende følelse er det nok at den strammer seg, kynnere.

ting flytter på seg inni der så babyen skal få plass, tarmene er jo spredt overalt..

det skal være litt plagsomt å være gravid:) blir smertene ille og de ikke slipper, da ringer du føden for å rådføre deg. Men ellers er det nok som det skal:)

Skrevet

Er bare 12+1 idag så da er det nok ganske normalt ja..

Overlever litt smerte, bare glad jeg ble så fort gravid igjen etter SA..^^

Skrevet

så si samme tid hadde jeg det også ja..

 

det går over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...